ŠOUM |  Smic.si |  Študentska delovna brigada |  Fakulteta ŠOUM |  Problemani.si |  Litera |  Zavod PIP |  Zdrava Zabava |  KUD Študent |  ŠTUK |  KŠDDM |  BEST |  Dijaška skupnost Maribor |  Zavod za mladinsko popotništvo |  Šourock |  Solidarnostni sklad
Domov > Novice > LifeStyle > Izpelji novoletno dieto do konca!

Izpelji novoletno dieto do konca!

Ne čakaj na jutri, na prvega v mesecu ali na ponedeljek

9.1.2017 9:25:51

Novoletne obljube so v večini pozabljene in mi iščemo novo motivacijo, da izgubimo tiste kilogramčke, ki smo jih pridno pridelali med prazniki. A zaman.

Diete, telovadnica in zdrava hrana so nekaj, kar smo si obljubili, da nas bo spremljalo v letu 2017, dokler ne pridemo na idealno telesno težo. A žal je za mnoge izmed nas ta obljuba že pozabljena.

Dokazano je, da cilji, ki jih odlagamo na jutri, ponedeljek ali prvega v mesecu hitro splavajo po vodi. Da o novoletnih zaobljubah sploh ne govorim. Zato namesto, da boste mesec pred sezono kopalk iskali ekspresne diete, danes spremenite navade in se julija samozavestno oblecite v kopalke. Držite se naslednjih petih korakov.

 

1.    Prepovedano živilo

Vsak izmed nas ima najljubšo hrano, ki se ji ne more upreti, pa naj bodo to bomboni, piškoti, pica itd. Ta priboljšek bi po nekakšni logiki morali zbrisati iz našega jedilnika, a ravno to je napaka. Prepovedano je še slajše. Dovolite se pregrešiti, a v zmernih količinah. Če veste, da se ne morete obvladati in končati pri eni vrstici čokolade, si kupite eno čisto majhno in v njej uživajte.

 

2.    Premalo spanja

Nekateri menijo, da je 7 ali 8 ur spanja le za šibke in da ga oni ne potrebujejo. Ni ravno tako. Če še niste opazili, pomankanje spanja vpliva na vas in vam povečuje apetit. Tekom dneva vam ni pomembno kaj jeste, le da jeste, jeste in jeste.

 

3.    Popivanje

Že sam alkohol nam nalaga odvečne kalorije, a kaj ko smo potem ponoči po popivanju še lačni. Sproščenost, lagodje in potreba po ogljikovih hidratih nas pripeljeta do prodajalne s hitro prehrano. Kilogrami pa se nalagajo.

Vemo, da ste mladi in da je alkohol pogosto spremljevalec ob druženjih. Poskrbite le, da ne pijete na prazen želodec in da imate doma zdrave prigrizke za nočni obisk hladilnika.

4.    Preskakovanje obrokov

Če nimate časa za kosilo, pač pojeste večerjo namesto kosila. Napaka! Telo potrebuje konstanten vir energije, da lahko nemoteno deluje. Raziskave pravijo, da je najbolj optimalni jesti na 4 ure. Preskakovanje obrokov vodi do prenajedanja. Zato si vzemite čas in načrtujte obroke, sploh v dneh, ko ste natempirani.

 

5.    Brez maščobe

Uživanje mlečnih izdelkov, sladic in ostalega brez maščob je napaka. Niso vse maščobe slabe. Predvsem jih ljudje potrebujemo, da nam dajo občutek sitosti. Brez njih se bomo prenajedali. Poleg tega imajo ti izdelki velik del sladkorja, da izboljšajo okus. O sladkorju v povezavi s hujšanjem pa tako vemo kako je.

 

 

http://www.dostop.si/Slikevsebina/pisec.JPGDOSTOP.si / LS

http://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGsplet (vir)



Novoletne zaobljube so pozabljene, a še vseeno se lahko odločite, da pričnete topiti kilogramčke danes.

 

 

Spanec ni za šibke, če ne spite dovolj, imate naslednji dan napade lakote.Spanec ni za šibke, če ne spite dovolj, imate naslednji dan napade lakote.

 

 

 

 

Alkohol, zvest prijatelj v študijskem življenju. Ne popivajte na prazen želodec in namesto burgerja imejte pripravljene zdrave prigrizke za nočni obisk hladilnika. Alkohol, zvest prijatelj v študijskem življenju. Ne popivajte na prazen želodec in namesto burgerja imejte pripravljene zdrave prigrizke za nočni obisk hladilnika. 


Domača stran