ŠOUM |  Smic.si |  Študentska delovna brigada |  Fakulteta ŠOUM |  Problemani.si |  Litera |  Zavod PIP |  Zdrava Zabava |  KUD Študent |  ŠTUK |  KŠDDM |  BEST |  Dijaška skupnost Maribor |  Zavod za mladinsko popotništvo |  Šourock |  Solidarnostni sklad
Domov > Novice > QLsko > Izpitno obdobje brez stresa

Izpitno obdobje brez stresa

7 dejavnikov, ki vam pomagajo skozi izpitno obdobje.

19.5.2017 11:01:10

Počasi a vztrajno se približuje najbolj stresno obdobje študija - izpiti. Da bi se skozi čim lažje prebili in ob enem pri izpitih dosegli čim boljše rezultate,vam priporočamo, da se držite naslednjih 7 točk.

 

1.    Študirajte v intervalih

Noč pred izpitom, gora nepredelane snovi in termovka kave ali energijske pijače. Vam je to kaj znano? Zagotovo ne najboljši način za pomnjenje snovi.

Eden izmed najboljših načinov za učenje je študiranje v intervalih. Kadar je snov obsežna si jo razdelite na več dni. Med učenjem pa ne pozabite na odmore. Optimalno je 5-10 minut na 50 min študija in 45min na 3h intenzivnega študija.

 

2.    Miganjem tik pred izpitom

Raziskave so pokazale, da vadba pozitivno vpliva na naše možgane, kar lahko izkoristimo pred izpiti. Telesna aktivnost poveča pritok kisika v možgane, kar vam pomaga pri zbranosti. Zato le namenite tisto uro pred izpitom za šport.

 

3.    Hrana in pijača

V izpitnem obdobju je vaša energija in moč izrednega pomena, zato le priskrbite telesu hranila, ki jih potrebuje. Na vašem jedilniku naj se pojavijo beljakovine, oreščki, sveže sanje in zelenjava. Ne pozabite tudi na hidriranost, telesu zagotovite dovolj vode ali čaja.

 

 

4.    Soba, knjižnica, park

Pomembno je, da študirate v prostoru, kjer se počutite udobno in ni preveč motečih dejavnikov. A če ste se do sedaj učili le v sobi, vam priporočamo, da prestavite še v knjižnico ali teraso. Kajti izkazalo se je, da če menjujemo okolje kjer se učimo, bolje pomnimo.

 

5.    Minimirajte tesnobo

Panika vas lahko grabi že samo, ko ocenjujete obseg snovi, ki ga imate za predelati. Zmanjšajte te občutke tesnobe z dobrim načrtom »kako skozi tale mesec«. Poskrbite, da boste imeli dovolj časa za pripravo na izpit in ne dvomite v sebe.

 

6.    Prepišite zapiske

Danes nas ima večina vse zapiske v računalniški obliki. Nekateri se učite le z branjem iz zaslona, drugi pa si zapiske sprintate. A najbolje bi bilo, da bi jih ročno prepisali, saj si tako možgani najhitreje zapomnijo nove podatke. Trik je v koncentraciji, ki je večja kadar prepisujete, kot pa ko le berete.

 

7.    Moteči dejavniki

Kako pogosto prečekirate Facebook, odpisujete na sporočila, se fotografirate za Instagram, da sledilcem pokažete kako »trpite«?Zagotovo pogosteje, kot si želite priznati. Na srečo imamo sedaj na voljo orodja, ki vas nadzorujejo, če se sami ne zmorete. Brskalnik Google Chrome ima razširitev StayFocused, ki strani kot so Facebook blokira do konca dne, kadar na njem preživite dovoljeni čas.

 

 

http://www.dostop.si/Slikevsebina/pisec.JPGDOSTOP.si / LS

http://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGsplet (vir)

 



Menjajte okolje kjer se učite, saj vam to pomaga pri pomnjenju.

 

 

 

Telesna aktivnost poveča dotok kisika v možgane, kar pomaga pri koncentraciji. Zato ta mesec poleg možganov poženite v tek tudi telo.Telesna aktivnost poveča dotok kisika v možgane, kar pomaga pri koncentraciji. Zato ta mesec poleg možganov poženite v tek tudi telo.

 

 

Ročno pisanje prinaša boljše rezultate pomnjenja, zato vam svetujemo, da si zapiske, ki jih imate v računalniški obliki, prepišete.Ročno pisanje prinaša boljše rezultate pomnjenja, zato vam svetujemo, da si zapiske, ki jih imate v računalniški obliki, prepišete.


PO 20.11 18:15 Začetni tečaj tanga Maribor - nov vpis
TO 21.11 10:00 Seminar prepoznavanja kompetenc v mladinskem delu
TO 21.11 22:00 Knap žur
SR 22.11 18:00 Pajkov ples
ČE 23.11 10:00 SEMPL 2017
Domača stran