ŠOUM |  Smic.si |  Študentska delovna brigada |  Fakulteta ŠOUM |  Problemani.si |  Litera |  Zavod PIP |  Zdrava Zabava |  KUD Študent |  ŠTUK |  KŠDDM |  BEST |  Dijaška skupnost Maribor |  Zavod za mladinsko popotništvo |  Šourock |  Solidarnostni sklad
Domov > Novice > LifeStyle > Kako vzljubiti zgodnje ure?

Kako vzljubiti zgodnje ure?

Tudi nočna sova lahko postane ljubitelj zgodnejše ure

14.11.2017 10:20:49

Jutra za mnoge najmanj priljubljen del dneva. Večina izmed nas si misli: »Le kako se lahko tisti prijatelj vstane ob tako nečloveški uri?« Z nekaj namigi in upoštevanjem smernic se mu lahko hitro pridružiš.

Ljudje smo prepričani, da smo po naravi ali jutranja oseba ali nočna ptica. Če pomislimo, sta sončni vzhod zjutraj ali zahod zvečer enako lepa. Tako da se ni potrebno siliti k zgodnjem vstajanju, da boš videl v živo, kar nekateri ob zgodnjih urah objavljajo na družabnih omrežjih. Lahko pa se tudi ti navadiš na jutranje prebujanje ob upoštevanju naslednjih nasvetov.

 

1.    Mrzla voda

Hladna voda ima energetski učinek na tvoje telo – pospeši cirkulacijo v tvojem telesu, povečuje raven sreče in, če lahko verjamemo nekaterim naključnih vprašanim, zbudi bolje kot skodelica kave. V mislih imamo kozarec mrzle vode po grlu in »pjusk« v obraz za dobro jutro.

 

2.    Nagrada za pravočasno vstajanje

Poišči si svoje vrste nagrado, ki te prisili, da slediš jutranji rutini. Kadar se vstaneš brez dremeža in se v prej določenem času odpraviš od doma, si privošči kavo »to go«, rogljiček ali čokolado. Mogoče se sliši neumno, ampak deluje. Ko povežeš dogodek, ki ga ne maraš z nečim, v čemer uživaš, neljubo nalogo lažje opraviš.

 

3.    Uporabi aplikacijo, ki te razume

Obstajajo aplikacije, ki zbujajo ob pravem trenutku in preprečujejo grozen občutek, ko se tvoja budilka oglasi v najglobljem delu cikla spanja. Takšna aplikacija je Sleep Time, ki uporablja občutljiv merilnik pospeška v tvojem Androidu, da zazna premike ponoči. Napredni algoritem določa fazo spanja in sproži budilko v popolnem trenutku. Zbujanje iz globokega spanja je preteklost.

 

4.    Omisli si telovadbo

Verjamem, da misel na miganje ni najbolj prijetna. A dejstvo je, da če najdeš sebi ljubo vadbo, pa naj bo to ples, skakanje s kolebnico ali pa joga, boš lažje in hitreje pognal svoje telo v tek.

 

5.    Naravna svetloba

Predno greš spat ne zastri zaves popolnoma. Naravna jutranja svetloba ti olajša vstajanje, ker se ne zbudiš v temo. Obstaja znanstveni dokaz, da je naša telesna ura naravnana na dan in noč. Ko možgani zaznajo svetlobo, vedo, da je čas, da se zbudiš.

 

6.    Naredi si jutranji urnik

Pomisli, kdaj imaš katere obveznosti in kaj si želiš opraviti predno zapustiš stanovanje. Na listek si napiši stvari, ki jih želiš opraviti in zraven čas, ki ga boš porabil zanje. Tako boš le kljukal opravila in se boš počutil bolj produktivno. 

 

 

 

http://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGDOSTOP.si / LS

http://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGsplet (vir)



Sleep Time je aplikacija, ki preverja cikle spanja in te zbudi ob najboljšem možnem trenutku.

 

 

 

 

 

 

 

Spi z delno zastrtimi zavesami, da ti lahko jutranja svetloba pomaga pri bujenju.Spi z delno zastrtimi zavesami, da ti lahko jutranja svetloba pomaga pri bujenju.

 

 

 

 

 

 

Pitje mrzle vode zjutraj te zbudi bolj kot skodelica kave.Pitje mrzle vode zjutraj te zbudi bolj kot skodelica kave.


SO 18.11 14:30 1. Mariborski maraton pozitivne psihologije
SO 18.11 19:30 Balet Silfida
SO 18.11 20:30 Katalena
SO 18.11 21:00 Hollywood Rose
PO 20.11 18:15 Začetni tečaj tanga Maribor - nov vpis
Domača stran