Delo

Zakaj mora podjetnik blogati?

7 razlogov, zakaj mora vsak, ki vstopa v podjetniške vode, tudi blogati.

Že razmišljaš o pisanju podjetniškega bloga? Predstavljamo ti razloge, zakaj je to odlična priložnost za izboljšanje vašega poslovanja. Začni že danes!

Poslovno bloganje je marketinška taktika, ki podjetju prinaša večjo prepoznavnost na spletu in tako pomaga pri izboljševanju vašega poslovanja. Blog marketing je preprosta in cenovno ugodna rešitev za pridobivanje novih potencialnih strank. Še pred nekaj leti je bilo bloganje le prostočasna dejavnost določenih posameznikov. Danes pa je ključni element vsake trženjske strategije.

 

Naštejmo nekaj zanimivih statistik:

  • podjetja, ki redno blogajo, se lahko pohvalijo s 126 % višjo rastjo števila kontaktov v primerjavi s podjetji brez blogov;
  • 47 odstotkov kupcev si ogleda od 3 do 5 objav oziroma vsebin, preden stopijo v stik s predstavnikom podjetja.
  • Obisk na spletnih straneh podjetij, ki objavijo več kot 16 prispevkov mesečno, je v primerjavi s podjetji, ki na mesec objavijo do štiri prispevke, kar 3,5-krat večji.

Številke so jasne: bloganje je za podjetja izjemno koristno. Če pa še vedno nisi prepričan, so oglej nekaj razlogov za pisanje bloga.

 

1. Blog povečuje obisk na spletni strani

Vsak podjetnik oziroma podjetje si želi več obiskovalcev na svoji spletni strani. Kako vam lahko pri privabljanju obiska pomaga bloganje?

Kakovostne objave na blogu, ki so optimizirane za spletno iskanje, lahko izboljšajo vašo uvrstitev v iskalnikih. Še preden se lotite pisanja, opravite raziskavo ključnih besed ter izberite pravi naslov in opis za objavo. Tako boste zagotovili višjo uvrstitev svoje spletne strani in nanjo privabili več obiskovalcev.

Priporočljivo je, da se na začetku osredotočite na daljše ključne besede oziroma besedne zveze, ki so specifično relevantne za vašo ciljno publiko. Če se na primer ukvarjate s popravljanjem računalnikov, se boste težko hitro uvrstili na prvo stran zadetkov iskalne poizvedbe »popravilo računalnikov«. Namesto tega lahko poskusite z daljšo ključno besedno zvezo, na primer »popravilo računalnikov HP v Ljubljani«.

Na področju splošnih ključnih besed oziroma besednih zvez vlada velika stopnja konkurence. Za posamezno podjetje to pomeni precej nižjo stopnjo konverzije. Natančnejše, daljše ključne besedne zveze sicer pritegnejo manj iskalnih poizvedb, vendar so usmerjene na točno določeno ciljno publiko, ki natančno ve, katere izdelke ali storitve potrebuje. V takšnih primerih je stopnja konverzije neprimerljivo višja.

Čim več objav boste oblikovali, tem večje so tudi vaše možnosti za visoko uvrstitev glede na različne daljše, specifične ključne besede in besedne zveze.

 

2. Blog ohranja spletno stran »svežo«

Spletni iskalniki obožujejo nove vsebine – in jih temu primerno nagradijo. Googlovi roboti stalno pregledujejo splet in indeksirajo spletne strani, ki izpolnjujejo določene kriterije. Tako oblikujejo razvrstitve, ki vplivajo na to, na katerem mestu v rezultatih iskanja se bo nahajala vaša spletna stran.

Čim večkrat posodobite svojo spletno stran, tem bolj verjetno je, da bodo vaše vsebine dosegle visoke uvrstitve. Opisa svojega podjetja in predstavitve svoje vizije ne morete spreminjati vsak dan – zato pa je tu blog. Z rednimi objavami na blogu ohranjate svojo spletno stran »svežo« za Googlove algoritme.

Vsaka nova objava na blogu pomeni novo indeksirano podstran na vaši spletni stran. To pa predstavlja novo priložnost za pojavljanje vaše spletne strani v iskalnikih in več organskega obiska.

 

3. Z blogom pridobiš več kontaktov – in potencialnih strank

Koliko podstrani ima vaša spletna stran? Verjetno ne veliko. Raziskave kažejo, da večje število podstrani pomeni tudi večje številko kontaktov oziroma potencialnih strank. To dejstvo je logično, saj več vsebin pomeni večje število indeksiranih strani in posledično večje število priložnosti za pridobivanje novih kontaktov. Pri povečanju števila podstrani vam lahko pomaga tudi blog.

Kako lahko izkoristite promet na svoji spletni strani? Preprosto: na vsako podstran, v vsako objavo vključite poziv k dejanju – na primer vabilo k prejemanju obvestilnika, ponudbo brezplačne e-knjige ali drugega gradiva oziroma vsebin, gumbe za komentiranje in deljenje prek družabnih omrežij … Tako pretvorite obisk na svoji spletni strani v kontakte oziroma potencialne stranke, s katerimi lahko stopijo v stik vaši prodajniki.

Seveda pa vam vsak obiskovalec vaše spletne strani oziroma bralec vašega bloga ne bo zaupal svojih podatkov. S tem se morate sprijazniti. Stopnja konverzije nikoli ne doseže 100 odstotkov. Pomembno je le, da se izboljšuje.

 

Poslovno bloganje je marketinška taktika.

 

4. Blog deluje v simbiozi z družabnimi omrežji

Družabna omrežja, kot so Facebook, Pinterest, LinkedIn in druga, predstavljajo eno najučinkovitejših marketinških orodij. Vendar vam lahko oblikovanje in vzdrževanje aktivnega sledilstva na družabnih omrežjih vzame veliko časa. Poleg tega potrebujete vsebine – veliko vsebin.

Vzdrževanje aktivne prisotnosti na družabnih omrežjih je namreč oteženo brez dostopa do izvirnih, kvalitetnih vsebin. Deljenje vsebin drugih uporabnikov ali podjetij je nekaj časa lahko učinkovito, vendar želite svoje sledilce usmerjati na svojo spletno stran.

Tudi pri tem vam lahko pomaga blog, saj lahko z njim ubijete dve muhi na en mah. Z deljenjem vsake nove objave na družabnih omrežjih lahko hkrati sprožite odziv svojih sledilcev in pritegnete nove potencialne stranke. Z deljenjem svojih vsebinsko bogatih in zanimivih objav lahko povečate obisk na svoji spletni strani, hkrati pa se vam ni treba ukvarjati z oblikovanjem novih vsebin za deljenje na družabnih platformah.

Bloganje je učinkovito tudi za povečanje vaše prepoznavnosti na družabnih omrežjih. Vaše objave lahko vaši sledilci in drugi uporabniki delijo prek svojih profilov ali pošljejo svojim prijateljem. Tako vaše podjetje predstavijo novim skupinam, ki vas še ne poznajo.

 

5. Z blogom lahko vzpostaviš avtoriteto na svojem področju

Najboljši poslovni blogi odgovarjajo na pogosta vprašanja, s katerimi se soočajo njihove stranke in potencialne stranke. Blog tako ponuja platformo za oblikovanje zaupanja in vzpostavitev avtoritete na vašem področju, saj z objavami dokazujete svojo strokovnost in poznavanje področja. Če stalno oblikujete vsebine, ki pomagajo vaši ciljni skupini, boste v njihovih očeh kmalu postali pomembna avtoriteta.

Svoj blog oblikujte v informativen vir, ki bo vseboval kvalitetne objave, koristne oziroma relevantne za vašo ciljno publiko. K objavam, ki rešujejo pereče težave, ponujajo učinkovita navodila ali vsebujejo strokovne nasvete, se posamezniki vedno znova vračajo.

S katerimi izzivi se soočajo potrošniki na vašem področju? Ali vam potencialne stranke pred nakupom pogosto zastavljajo podobna vprašanja? Naslovite resnična vprašanja in probleme v svojih objavah. Pri tem bodite objektivni, zanašajte se na raziskave in dostopne podatke ter predstavite pozitivne in negativne plati tematike. Potrošniki cenijo iskrenost in transparentnost.

 

6. Blog pomaga pri oblikovanju identitete blagovne znamke

Na današnjem dinamičnem tržišču je identiteta vašega podjetja oziroma blagovne znamke ključnega pomena. Domiseln opis vašega podjetja lahko potencialnim strankam omogoči vpogled v vašo osebnost – prav nič pa se ne more primerjati s potencialom bloga.

Z blogom lahko svojim potencialnim strankam pokažete, katere vrednote upoštevate pri svojem delovanju in na kakšnih temeljih ste zgradili svoje podjetje. Odločite se za konsistenten ton, uporabljajte privlačne podobe in barve, ki odražajo videz vaše blagovne znamke.

Bloganje vam omogoča osredotočanje na tematike, ki zanimajo vaše potencialne stranke, in hkratno izražanje zanimanj, vrednot in misli vaših zaposlenih. Tudi na ta način gradite zaupanje v svojo blagovno znamko in povečujete njeno privlačnost.

 

7. Dolgoročni učinki bloganja

Več prispevkov kot objavite, bolj vidno bo vaše podjetje na spletu. Najbolj koristne in uporabne objave bodo privabljale nove kontakte in nove potencialne stranke še mesece in celo leta po dejanski objavi. Takšnih objav ni treba pogosto posodabljati, poskrbite le za pravočasno odgovarjanje na morebitne komentarje.

To pomeni, da se vaš pretekli trud obrestuje – in lahko v prihodnosti pomeni na stotine ali tisoče novih kontaktov in strank. Podjetje Hubspot na primer poroča, da stare objave pritegnejo približno 75 odstotkov obiska na njihovo spletno stran. Podobno velja za pridobivanje kontaktov – največ, kar 90 odstotkov jih prinesejo indeksirane stare objave.

Seveda zapisano ne velja za vse objave. Nekatere bodo pritegnile le nekaj deset klikov, nato pa se bo zanimanje zanje ustavilo. Rezultati raziskave podjetja Hubspot razkrivajo, da je približno ena na deset objav tudi dolgoročno koristna za poslovanje podjetja. Čim več prispevkov torej objavite, tem večja je možnost, da bo eden od njih takšne narave.

 

https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGMladi podjetnik (vir)
https://i0.wp.com/www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPG?w=780splet (vir)

Sorodni članki

Back to top button