FotoIzobraževanje

Marketinški semafor že trinajstič

Pod okriljem Kluba za marketing je potekal že 13. Marketinški semafor

Letos je program sestavljalo pet zanimivih predavanj, ki so jih vodili priznani strokovnjaki na področju marketinga. 13. Marketinški semafor: Troubleshooting je postregel z novimi trendi, digitalnim marketingom, blagovnimi znamkami v športu in še marsičem.

Svet okrog nas je poln informacij, ki nas velikokrat zanimajo, včasih pa tudi ne. So pa zagotovo tam z namenom, saj jih je nekdo postavil v obliko oglasa, s katerim poskuša vplivati na svojo ciljno publiko. Kako to storiti na pravilen in učinkovit način? S tem se ukvarjajo strokovnjaki iz področja marketinga, ki so dandanes velik faktor uspešnosti podjetja. Klub za marketing iz Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru zato vsako leto poskrbi, da se marketinški strokovnjaki zberejo na dogodku Marketinški semafor in svoje znanje iz prakse predstavijo študentom.

 13. Marketinški semafor - obiskovalci | V predavalnici je bilo težko najti kak prost sedež.
13. Marketinški semafor - gostje | Sašo Palčič se je osredotočil na uporabo podatkov v namene marketinga.
13. Marketinški semafor - gostje3 | Svojo zgodbo uspeha sta predstavili tudi podjetji La Popsi in Pokica.
 Marketinški semafor | Obiskovalci Marketinškega semaforja so lahko spoznali zakulisje marketinga v treh podjetjih: Uniorju, s.Oliverju in Zavarovalnici Sava.

    Marketing je področje hitro spreminjajočih se trendov

    13. Marketinški semafor je imel pester program. Sestavljalo ga je kar 5 predavanj, na katerih so nastopili predstavniki uspešnih in znanih podjetij, ki so na svojih področjih strokovnjaki. Dogodek so otvorili predstavniki startup podjetij Pokica in La Popsi, ki so podrobneje predstavili svojo zgodbo in izzive, s katerimi se srečujejo. Po malici so o digitalnih trendih, novih izzivih in rešitvah debatirali Bogdan Kukovič iz podjetja Unior, Katja Janko Puh iz S.Oliverja in Gregor Lednik, ki je zaposlen v Zavarovalnici Sava. Vsi delujejo na področju marketinga, vendar se njihovo delo med seboj močno razlikuje. Vsak izmed njih mora svoje projekte prilagajati produktu, ki ga oglašujejo.

    Pred kosilom so obiskovalci dogodka Marketinški semafor, sestavljeni praviloma iz študentov, prisluhnili še Saši Palčiču iz podjetja Madwise, ki se ukvarja z digitalnim marketingom. O blagovnih znamkah, zakaj so v športu tako pomembne in kako se z njimi ukvarjajo v podjetju, je spregovoril Tomaž Ambrožič iz Sport Media Focus. Za zaključek pa je poskrbela Karmen Čelam iz agencije za odnose z javnostmi Piardigma, ki je podrobneje predstavila neskončne možnosti pri komunikaciji s ciljnimi skupinami.

    13. Marketinški semafor so organizatorji namenili predvsem študentom. Anže Kokol, predsednik Kluba za marketing, pravi, da je bil njihov odziv tudi letos dober. V prihodnje si želijo dogodek razširiti ter zagotoviti še več zanimivih in strokovnih vsebin. Glede na letošnjo izvedbo, jim bo to nedvomno uspelo.

     

     Urška KUR
     Vid JERČIČ

    Urška Jakopin

    Urednica

    Sorodni članki

    Back to top button