Marketinški semafor letos zaznamovali izjemni gostje in medijsko oglaševanje
V torek je na Ekonomsko poslovni fakulteti potekal Marketinški semafor. Tega so letos ob izjemnem obisku zaznamovali imenitni gostje iz sveta medijev in medijskega oglaševanja.
Torkovo dopoldne in dobršen del popoldneva je v Mariboru zaznamoval Marketinški semafor. Ekonomsko poslovna fakulteta je postala prizorišče največje marketinške konference na Štajerskem in obiskovalcem tako ponudila vpogled v svet medijev in marketinškega sveta.
Marketinški semafor: kako, kaj in zakaj
Se ob naslovu Marketinški semafor sprašuješ, za kaj sploh gre? “Gre za največjo marketinško konferenco na Štajerskem. Lahko bi rekli, da gre za že precej tradicionalen projekt, saj letos poteka že 16. zapovrstjo,” razlaga Matias Osojnik, predsednik Kluba za marketing EPF. Če je dogodek morda v prvi vrsti (vsaj v preteklosti bil) namenjen študentom Ekonomsko poslovne fakultete, je v zadnjih letih zrasel do te mere, da se ga udeležuje širša javnost. Pa najsi gre za študente popolnoma drugih smeri, dijake, ki si utirajo pot v svetu ekonomije in marketinga, njihove profesorje, ali pa odrasle in zaposlene v marketingu. Konferenca namreč ponuja ogromno širino in znanja, ki sta v sodobnem času zagotovo koristna tudi za širšo javnost.
Letos je rdeča nit Marketinškega semaforja pripadla svetu medijev in medijskemu oglaševanju. Temi primerno smo na konferenci prisluhnili uveljavljenim imenom, ki se pojavljajo tako v tradicionalnih kot tudi novodobnih medijih. Z marketingom in oglaševanjem pa se srečuje prav vsak izmed njih.
Tako smo lahko prisluhnili: Direktorju Večera, Mihu Klančarju, Anji Cimerman, ustanoviteljici agencije Boost up, Alešu Muhiču, direktorju trženja PRO PLUS in Denisu Avdiću. Dan so na okrogli mizi zaključili Tik Tok-erji: Žiga Kukovič (Kuxala), Blaž Vizintin (El Vixa) ter Manja in Sandi Plesičar (ToOldToBeBored).
“Najlepše slike so na radiu”
Najodmevnejše ime letošnjega Marketinškega semaforja je bilo zagotovo Denis Avdić. Stand up komik, televizijski voditelj in skorajda živa legenda slovenskega radia. Najprej smo ga v sklopu pogovora, ki ga je spretno začinil z vsakdanjimi anekdotami, spoznali malce bolj osebno, nato smo se spustili še na radijski in marketinški nivo. “Radio je in vedno bo,” rad poudarja Avdić, ki mu radio predstavlja najhitrejši, najstarejši in najljubši medij. Poudarja namreč, da ko ugasnejo vsi ostali, radijska frekvenca ostane. Le najti jo je treba. Ob tem pa je s svojo hitrostjo tudi neizprosen medij, ki nam lahko skozi dobre moderatorje prikaže najlepše (pa verjetno tudi najslabše) slike.
Seveda pa pogovor ni minil brez smeha in komičnosti, po kateri je Avdić tako znan. Iskreno pa je priznal, da brez izjemne in pristne ekipe, ki stoji v ozadju radijskega ustvarjanja, ne bi bil na tem mestu, kjer je danes.
Semafor zaključili Tik Tok-erji
Če smo se v večjem delu dneva gibali po tradicionalnih medijih in medijskem oglaševanju, so dan zaključili tisti, za katere se zdi, da jih je zmeraj več: Tik Tok-erji. Za okroglo mizo so sedeli največji slovenski ustvarjalci Tik Tok vsebin. Sprva smo se dotikali tem, kako začeti na Tik Tok-u, kakšni so bili njihovi začetki in kaj jim predstavlja največje izzive. “Tik Tok je lahko platforma za vsakogar, tudi če na prvi pogled ne izgleda tako,” sta poudarjala Manja in Sandi Plesičar, predstavnika srednje Tik Tok generacije.
Čeprav oglaševanje na Tik Toku (še) ni tako vpeljano kot na katerem drugem družbenem omrežju, se za pretiran pojav oglasov ni treba bati, se pa ti pogosto pojavljajo precej subtilno. Tako ugotavlja Blaž Vizitin, ki Tik Tok vsebine ustvarja tudi za velika podjetja.
In če je zlata doba Tik Toka mimo in smo priložnost za svoj začetek ustvarjanja vsebin zamudili? “Ne in še enkrat ne,” odločno zatrjuje Žiga Kukovič, eden prvih Tik Tok ustvarjalcev v Sloveniji.
Rebeka MIKŠA
Rebeka MIKŠA
Dejan ZVONAR