IzobraževanjeNovice

Zelena luč znanju se prižiga – prihaja 16. Marketinški semafor!

Največja marketinška konferenca na Štajerskem, Marketinški semafor, bo 19. marca 2024, ponovno odprla svoja vrata na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zelena luč znanju pa bo tokrat osvetlila osrednjo temo konference – Umetnost oglaševanja v svetu medijev. Vstop na konferenco je brezplačen za vse udeležence.

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, v predavalnici PB, bo 19. marca 2024 potekala 16. študentska marketinška konferenca – Marketinški semafor s pričetkom ob 8.30. Udeleženci boste priča celodnevnemu dogodku, na katerem boste lahko slišali pet sklopov predavanj z renomiranimi govorci in pomembnimi osebami na področju marketinga in managementa.

Od televizije, radia do Google oglaševanja in TikToka

Dogodek bo otvoril direktor Večera, Miha Klančar. Po zaključenem prvem predavanju in jutranji kavi, bo svoje široko znanje na področju Google oglaševanja delila Anja Cimerman, ustanoviteljica agencije Boost up. Naslednje predavanje bo vodil Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS, ki bo predstavil umetnost oglaševanja na televiziji. Eden izmed govorcev pa bo tudi Denis Avdić, ki bo predstavil marketinško oglaševanje na radiu. Dogodek se bo sklenil z okroglo mizo znanih slovenskih Tik Tok-erjev kjer bodo sodelovali Žiga Kukovič (Kuxala), Blaž Vizintin (El Vixa), Manja in Sandi Plesničar (Too old to be bored), okorglo mizo pa bo vodila Sara Vrečko.

Marketinški semafor organizira Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete. Marketinški semafor so podprli HART d.o.o., Erazmus+, Šoum, Kopija nova, Klub mariborskih študentov, Entertec, Klima Celje d.o.o, Klub študentov Lendava, Ekonomsko poslovna fakulteta, Študentski svet in tutorji EPF, Radenska, Lapizzeta, Papagayo, Ses d.o.o., Barcaffe, Jack & Joe, Vinarstvo Škrlec, Triglav Lab, Ilich, Pot d.o.o. Red Bull, EK trgovina in Štuk.

Dogodek bo tudi močno družbeno odgovoren, saj bomo na dogodku imeli stojnico vadbe TPO (temeljni postopki oživljanja) in pa DrogArt, ki bo ozaveščal študente o varnem uživanju alkohola. Na dogodku bo poskrbljeno za zabavo, hrano in pijačo. Do dodatnih informacij pa lahko pridete na Facebook dogodku 16. Marketinški semafor: Umetnost oglaševanja, ali na Instagram profilu in bodite na tekočem z vsem dogajanjem.

Skladno s tradicijo in idejo ‘študenti za študente’ je vstop na konferenco prost!

Klub za marketing EPF
Marketinški semafor FB

Sorodni članki

Back to top button