Izobraževanje

21. SEMPL – Vzpostavite vez med poslovno uspešnostjo in marketingom

Da marketing že davno ni več samo domena agencij in specializiranih oddelkov znotraj podjetij se zaveda že več kot 1.300 poslovnežev, oglaševalcev in kreativcev iz celotne regije, ki se bodo tudi letos 28. in 29. novembra zbrali na 21. konferenci SEMPL.

Program, glavni atribut dvodnevnega mreženja ob morju, napoveduje izjemen vpogled v svetovne trende na področju medijev, marketinga, komunikacij in inovacij.

Na odru štirje zvezdniki svetovnega formata

Ali Mahlodji, 21. SEMPL, 21 SEMPL, SEMPL 2019, SEMPL Portorož, SEMPL Portorož 2019, SEMPL 2019 program, 21 SEMPL program, SEMPL govorci, 21 SEMPL govorci
Ali Mahlodji

Med več kot tridesetimi govorci velja izpostaviti štiri. Govorci, ki vsak na svojem področju premikajo meje, sodelujejo z največjimi podjetji ter si zagotovo zaslužijo zvezdniški status. Prvi je večkratni nagrajenec in ambasador Združenih narodov Ali Mahlodji, ki bo z navdihujočo življenjsko zgodbo poskrbel za motivacijski uvod v konferenco.

Drugi je Američan Greg Satell, ki se s svojim blogom DigitalTonto uvršča med najpomembnejše strokovnjake na področju inovacij na svetu. V svojem predavanju »Kaj veliki inovatorji počnejo drugače« bo predstavil pravila, ki veljajo v svetu inovacij, vse to pa nadgradil še z delavnico za izgradnjo inovativne kulture v podjetjih. Za razliko od Satella, se bo Jonathan MacDonald uspehu posvetil z zornega kota transformacije in nujnosti sprememb v načinu mišljenja. Preko vpogleda v to, kaj nam prinaša prihodnost bo svetoval kje iskati ključ do uspeha.

Med letos zavidljivo žensko zasedbo, zaenkrat je med razkritimi govorci kar polovica žensk, pa zagotovo izstopa Britanka Vikki Ross. Kreativna genialka, svetovno cenjena tekstopiska in ustanoviteljica gibanja #copywritersunite je glas v ozadju največjih svetovnih blagovnih znamk. Kakšen glas mora imeti blagovna znamka, da je (pravilno) slišana pa bo tema njenega predavanja.

Glas in zvok namesto klika?

Če smo nekaj časa poslušali in govorili samo o videu, je prišel čas za zvok in glas.  Obe področji sta že od otroštva strast Emme Rodero, raziskovalke in profesorice na oddelku za komunikacijo na Univerzi Pompeu Fabra v Španiji. Roderova med drugim analizira, kako lahko zvok in glas izboljšata raven pozornosti, spomina in razumevanja medijskih sporočil. Glas pa bo prav tako rdeča nit predavanja Simona Dunlopa, serijskega podjetnika s tono izkušenj v start-up svetu. Trenutno se ukvarja z Instreamatic.com, platformo z napredno obliko glasovno aktiviranih oglasov, ki temeljijo na dialogu med umetno inteligenco in potrošnikom. Dunlop bo pojasnil, zakaj je glas novi klik in zakaj so glasovno aktivirani oglasi veliki novi trend v oglaševanju.

Razumevanje potrošnika je pot do uspeha

Maëva Le Rosch, 21. SEMPL, 21 SEMPL, SEMPL 2019, SEMPL Portorož, SEMPL Portorož 2019, SEMPL 2019 program, 21 SEMPL program, SEMPL govorci, 21 SEMPL govorci
Maëva Le Rosch

Na vedenje potrošnikov in nezavedno bomo tokrat prvič pogledali tudi s perspektive oblikovanja in se naučili, kako najti pot do ustvarjanja učinkovitejših izdelkov. Strokovnjakinja, ki združuje behavioristične znanosti in oblikovanje je psihologinja Lauren Kelly, ustanoviteljica podjetja BehaviourStudio. Da pa sta ob vseh »trendih«, »disrupcijah« in »resnicah o milenijcih« najpomembnejši zdrava kmečka pamet in zakonitosti lastne blagovne znamke opozarja Ivan Ivanov, ki je na Discoveryju odgovoren za oblikovanje trženjske in komunikacijske strategije ter dejavnosti na vseh digitalnih, spletnih in družbenih platformah v CEEMCA regiji. Na humoren način bo primerjal ti. buzzworde z realnostjo in pojasnil, zakaj ni potrebno, da takoj vzljubimo novo in zavržemo vse staro. Prvaki v poznavanju potrošnika pa so zagotovo pri globalnem podjetju Mastercard. Njihova direktorica medijev za področje Evrope, Maëva Le Rosch, bo predstavila strategijo ustvarjanja nepozabnih izkušenj s katero uspešno navezujejo stik z mladimi potrošniki.

Učinkovitost, kreativnosti in rast

Da zlata doba vplivnostnega marketinga šele prihaja, je prepričana Maira Genovese. Posvetila se bo zakonitostim marketinga družbenih omrežij in ponudila nasvete za uspešno sodelovanje z vplivneži. Kako biti hkrati kreativen in uspešen pa je vprašanje, na katerega vsakodnevno odgovarja Chiara Manco, predstavnica oglaševalske zakladnice WARC. Mancova bo na SEMPL-u razkrila tri lekcije, ki se jih lahko naučimo od najučinkovitejših kampanj na svetu.

Z dolgoročno učinkovitostjo pa se bosta ukvarjala tudi trženjski strokovnjak ter pisec pri založniku The Drum  Samuel Scott  in strokovnjak za e-commerce in digitalni marketing na področju poprodaje Stefan Carrington. Slednji, ki je sodeloval s podjetji kot so Hoover Candy, Harper in Collins, bo razkril skrivnosti za rast v digitalnem marketingu in pripravil delavnico v kateri bo razkril strategijo, s katero že zadnji dve leti pomaga blagovni znamki Electrolux pri rasti prodaje na številnih evropskih tržiščih.

To so le nekateri od govorcev in tem, ki so jih organizatorji novembrske konference medijskih trendov umestili na glavni oder. Po koncu dvodnevnega dogajanja bodo udeleženci lahko presodili, ali so, kot že nekaj preteklih let zapored, ponovno uspeli preseči sami sebe. Prijave in posebni popusti za vse, ki bi se želeli SEMPL-a udeležiti prvič so še vedno na voljo.

 

 21. SEMPL
21. SEMPL

Sorodni članki

Back to top button