IzobraževanjeNovice

Zelena luč razkriva program največje marketinške konference na Štajerskem

Največja marketinška konferenca na Štajerskem - Marketinški semafor bo ponovno odprla svoja vrata na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Zelena luč znanju pa bo tokrat osvetlila osrednjo temo konference – Zgodbe uspešnih blagovnih znamk. Vstop na konferenco je brezplačen za vse udeležence.

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru, v predavalnici PA bo v torek, 8. novembra 2022, potekala 15. študentska marketinška konferenca – Marketinški semafor s pričetkom ob 8.45. Udeleženci boste priča celodnevnemu dogodku, na katerem boste lahko slišali pet sklopov predavanj z renomiranimi govorci in pomembnimi osebami na področju marketinga in managementa.

Dogodek bo otvorila Mojca Pesendorfer, vodja marketinga znamke Argeta, ki bo predstavila blagovno znamko Argeta. Po zaključenem prvem predavanju in zajtrku, bo svoje široko znanje na področju marketinga delil tudi Mitja Tuškej, ki je pridobil naziv “Oglaševalska osebnost leta 2022”.

Naslednje predavanje bo vodila direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak, ki bo predstavila znamko I Feel Slovenija in pojasnila pomen destinacijske znamke za privlačnost destinacije. Eden izmed govorcev bo tudi Jure Bračko, direktor marketinga in komuniciranja Nove KBM, ki bo predstavil pot do najmočnejše blagovne znamke v bančnem sektorju. Dogodek se bo sklenil z okroglo mizo vinarjev, kjer bodo sodelovali Vinag, Joannes Protner Wines in Klet na Bregi. Okroglo mizo bo povezoval slovenski televizijski voditelj, Boštjan Klun.

Dogodek organizira Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete. Marketinški semafor so prav tako podprli Šoum, Erazmus+, Klub mariborskih študentov, Klub študentov Lendava, Ekonomko poslovna fakulteta, Študentski svet in tutorji EPF, Radenska, HabitAD, Podoba, Weis Creative, Paloma, Papagayo, Lapizzeta, Red Bull, Butters, Cvetka, Ilich in Štuk.

Na dogodku bo poskrbljeno za zabavo, hrano in pijačo. Do dodatnih informacij pa lahko pridete na Facebook dogodku 15. Marketinški semafor: Me prepoznaš? ali na našem novem Instagram profilu in ostanite na tekočem z vsem dogajanjem.

Skladno s tradicijo in idejo ‘študenti za študente’ je vstop na konferenco prost!

 Klub za Marketing
arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button