SEMPL 2018 / 29.11

Loading Dogodki

« All Dogodki

  • This dogodek has passed.

SEMPL 2018 / 29.11

29/11/2018 @ 08:00 - 23:30

SEMPL je konferenca, ki se je morate udeležiti, če želite ostati v stiku z najnovejšimi medijskimi trendi, spoznati prelomne inovacije iz industrije ali pogledati v prihodnost stroke.

SEMPL 2018

PROGRAM 
29.11.2018
08:00-09:30
Registracija
09:00-10:00
Fresh SMOOTHie Start
PREDAVANJA DELAVNICE
Dvorana Europa Dvorana Emerald
10:00-10:40 10:00-10:30
The Majority Report: Priložnosti za medije v letu 2030 Zaradi konkurence smo hitrejši, zaradi sodelovanja pa boljši*
Do leta 2030 se lahko svet bliskovito spremeni. Mlada slovenska modna oblikovalka Nina Šušnjara bo razkrila več o svojih kreativnih partnerstvih z uglednimi blagovnimi znamkami.*
10:45-11:30 10:30-11:00
Kaj uničuje vašo blagovno znamko? 10 dejstev, zaradi katerih ji nič ne bo moglo do živega Mediji so mrtvi. Dolgo naj živijo mediji!
Blagovne znamke še vedno uporabljajo zastarele strategije za reševanje težav pri znamčenju, ki pa jih le slabo razumejo. Nova raziskava branosti in bralcev jasno dokazuje, da so dosegi različnih medijev precej drugačni od predstav oglaševalcev.
11:00-11:30
”Big data” ne obstaja. Obstajajo samo urejeni in neurejeni podatki
Veliko strokovnjakov za marketing se zanaša na zastarele podatke, pri tem pa pozabljajo, kateri so resnično pomembni.
11:30-12:00
Odmor za mreženje in kavo
12:00-12:30 12:00-12:50
Kakovost zmaguje v borbi za pozornost Inovativno razmišljanje: streti kreativno šifro
Zakaj bi oglaševalci plačevali več, da bi se pojavili v verodostojnem novinarskem okolju? Ali v vašem podjetju veste, zakaj tako težko ustvarjate inovacije?
12:35-13:00
Učinek videa – novi medijski kazalnik učinkovitosti?
Nov pristop k merjenju učinkovitosti video formatov.
13:00-13:20 13:00-13:20
Vse blagovne znamke, ki rastejo, imajo nekaj skupnega Vas zanimajo vplivneži? To je vse, kar morate vedeti
Preživele bodo le tiste blagovne znamke, ki so se naučile neposredno sodelovati s potrošniki. S pomočjo učinkovitih platform lahko izberete najboljše vplivneže.
13:25-13:45 13:25-13:45
Nismo več v Kanzasu: Novi poslovni modeli v regiji Moč interaktivnosti v mobilnem oglaševanju
Kakšni so novi poslovni modeli, ki so medijem omogočili preživetje v popolnoma novem okolju. Kako lahko umetna inteligenca in interaktivnost omogočita večjo učinkovitost mobilnega oglaševanja?
13:45-15:00
Odmor za kosilo
15:00-15:45 15:00-15:45
Dan po jutrišnjem Spletna analitika – jezdeci izgubljenih metrik
Obstaja pa tudi »dan po jutrišnjem«, prostor, kjer lahko nove ideje, poslovni modeli, radikalne nove tehnologije in koncepti spremenijo naše poslovanje za vedno. Kupi podatkov, ki jih dobimo in analiziramo, so pogosto napačno interpretirani.
15:50-16:10 16:00-16:30
Strategija, ki na prvo mesto postavlja mobilno in video oglaševanje Kako do čim boljše izkušnje po kliku
Zakaj morate v procesu strateškega marketinga in trženja razmisliti o vsebinah, ki na prvo mesto postavljajo video in mobilno. Ko gre za pretvorbo potencialnih strank v potrošnike, postane vaše najbolj dragoceno sredstvo usmerjena vstopna stran.
16:15-17:00
Osvoji trend, star 100 let, in vse tvoje marketinške težave bodo izginile
Taktika brez strategije je le hrup pred izgubo bitke.
17:00-20:00
Koktejl zabava
Terasa GH Bernardin
20:30-22:00
Podelitev nagrad Sempler
Dvorana Europa
22:30-04:00
POP till you drop party Ft. Kurzschluss
Klub Tivoli

 

Več informacij najdeš tukaj.

Podrobnosti

Datum:
29/11/2018
Čas:
08:00 - 23:30
Dogodek Category:
Dogodek Tags:
, ,

Prizorišče

Ljubljana
Ljubljana, 1000 Slovenija
Back to top button
Close