Priložnosti

fanfara 2019

Iskanje smisla na 12. fanfari

Čez manj kot mesec dni se bodo odprla vrata 12. največjega projekta ŠSDMS.

Letošnja že dvanajsta največja študentska marketinška konferenca v Sloveniji, se bo odvijala 26. marca 2019 v centru kulture Španski borci v Ljubljani. Na celodnevnem dogodku, ki ga organizira Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), bo v ospredju iskanje smisla marketinga in razkrivanje njegove velikokrat skrite vloge na različnih delovnih področjih. Udeleženci se bodo pridružili iskanju smisla tekom enajstih predavanj, ene okrogle mize in dveh delavnic.
Za odkrivanje novih idej, znanj in izkušenj bodo poskrbeli:

ter tudi:

  • Daniel Ackermann, soustanovitelj in CEO hrvaške digitalne agencije Degordian;
  • Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij pri Renault Nissan Slovenija;
  • Mitja Bokun, ilustrator;
  • Jure Čuk, vodja trženja pri WOOP! Trampolin park Ljubljana;
  • Simon Struna, specialist za programatični ekosistem pri iPROM;
  • Ana Ivandić, kreativna direktorica Innovatif;
  • Nina Štefe, ustanoviteljica skupnosti Čas za kavo;
  • Nipke, glasbenik.

Skozi fanfarino okno so v svet že poletele vstopnice dveh vrst. Možen je nakup Basic vstopnice po ceni 28 evrov, v katero je vključenih 11 predavanj, okrogla miza, zajtrk, kosilo, goodie bag ter dvakratni vstop na after party; in nakup Premium vstopnice, ki za ceno 34 evrov poleg vsebine Basic vstopnice omogoča še udeležbo na eni izmed dveh delavnic. Slednji bosta potekali dan pred konferenco na Gospodarski zbornici Slovenije pod vodstvom Nastje Mulej, licencirane trenerke Debonovih orodij razmišljanja in Žige Dornika iz Offline Visuals.

 

Nina IVANČIČ
fanfara

Sorodni članki

Back to top button