McDonald’s je odprl prvo popolnoma avtomatizirano poslovalnico
Prihodnost je tukaj in z njo se spreminja tudi industrija hitre prehrane. Tako je McDonald's odprl prvo visoko avtomatizirano restavracijo v Teksasu.
McDonald’s je v Teksasu odprl novo visoko avtomatizirano restavracijo, v kateri si lahko kupci prvič ogledajo potencialno prihodnost hitre prehrane.
Posledice pandemije
Zaradi prepovedi prehranjevanja v zaprtih prostorih v začetku pandemije so restavracije s hitro prehrano, kot je McDonald’s, začele več ljudi oskrbovati na drive-through točkah, kar je podaljšalo čakalno dobo. Povečalo se je tudi število ljudi, ki naročajo dostavo.
“Stranke so manj v stiku z drugimi osebno in več preko svojih digitalnih naprav, pri čemer imajo večja pričakovanja glede storitev, ki jih prejmejo,” je med posodobitvijo za vlagatelje novembra 2020 dejal izvršni direktor Chris Kempczinski. Hkrati so izvršni direktorji sporočili, da preizkušajo koncepte, s katerimi bi bolje zadovoljili potrebe strank po pandemiji.
Prihodnost hitre prehrane
Ti koncepti so zdaj predstavljeni v novi visoko avtomatizirani restavraciji nedaleč od Fort Wortha v Teksasu. Namesto da bi kupci oddali naročilo prek mobilne aplikacije in nato šli v restavracijo, ali čakali na voznem pasu ali na parkirišču ob cesti, da bi dobili hrano, jo lahko prevzamejo na posebnem voznem pasu Drive-Thru Express Lane v trgovini, kjer bo dostavljena s tekočim trakom. Ker na tem pasu nihče ne bo naročal ali čakal na pripravo hrane, naj bi vse skupaj potekalo veliko hitreje kot na običajnih voznih pasovih.
Notranjost restavracije
Notranjost visoko avtomatizirane restavracije je manjša od povprečne restavracije McDonald’s. Stranke naročajo v kiosku in ne pri prodajnem pultu, hrano pa vzamejo s police. Osebju ni treba sprejemati naročil ali redno komunicirati s strankami.
Tehnologija v tej restavraciji ne omogoča le, da se strankam postreže na nove, inovativne načine, temveč tudi, da se lahko ekipa v restavraciji bolj osredotoči na hitrost in natančnost naročil, kar naj bi vsem omogočalo prijetnejšo izkušnjo.
Tudi brez kritik ne gre
Nekateri so kritizirali novo visoko avtomatizirano restavracijo in trdili, da se McDonald’s odloča za namestitev dragih sistemov za avtomatizacijo, da bi nadomestil zaposlene. Vendar je tiskovni predstavnik družbe McDonald’s za Guardian povedal, da je v testni restavraciji osebje primerljivo z osebjem v kateri koli drugi poslovalnici. Razlika je v tem, da se vsi člani osebja osredotočajo na pripravo in pakiranje naročil, ne pa na njihovo sprejemanje ali dostavo.
DOSTOP.si / MB
Unsplash
YouTube