Potovanje

Expo si je v živo ogledalo 4,8 milijona, online pa 23,5 milijona obiskovalcev

Svetovno razstavo Expo si je do sedaj v živo ogledalo že skoraj 4,8 milijona obiskovalcev, dodatnih 23,5 milijona pa je ogled opravilo virtualno, so sporočili organizatorji. Z dosedanjim obiskom so zelo zadovoljni, kljub pandemiji covida-19 pa še vedno pričakujejo, da si bo Expo do konca marca v živo ogledalo 25 milijonov obiskovalcev.

Expo, ki kljub prestavitvi za leto dni zaradi pandemije covida-19 nosi naziv 2020, je vrata odprl 1. oktobra. Na svetovni razstavi sodeluje 192 držav, kar je največ v zgodovini teh svetovnih dogodkov presežkov. V Milanu leta 2015 se je denimo predstavljalo 141 držav. Prvič v zgodovini svetovnih razstav ima ob tem vsaka država svoj paviljon.

Svetovna razstava Expo je prvič v njeni zgodovini umeščena v regijo Srednjega vzhoda, Afrike in južne Azije. Organizatorji zato izpostavljajo, da predstavlja vrata v svet in na trg, kjer živi 3,2 milijarde prebivalstva. Prizorišče razstave je sestavljeno iz treh vsebinskih in arhitekturnih segmentov, ki predstavljajo tri ključne teme letošnje razstave: trajnost, mobilnost in priložnosti.

Slovenija v Dubaju nastopa pod sloganom SloveniaGreen Smart Experience, s katerim se svetovni javnosti predstavlja kot trajnostna, sodobna in ustvarjalna ter v prihodnost usmerjena država, v kateri se prepletajo zeleno okolje, znanje, prebojne ideje in inovacije ter gospodarstvo z dodano vrednostjo. Namen udeležbe na Expo 2020 Dubaj je umestitev Slovenije na svetovni zemljevid kot trajnostne ter hkrati visokotehnološke in inovacijske države, promocija slovenskega gospodarstva in Slovenije kot turistične destinacije ter povečanje prisotnosti slovenskih izdelkov in storitev tako na trgu Združenih arabskih emiratov kot na svetovnem trgu.

Slovenski paviljon je oktobra obiskalo 120.000 obiskovalcev.

STAkrog
Arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button