KulskoŠport

Francoske nogometašice s pomočjo VFX dokazujejo, da igrajo enako kot moški

Francoski telekomunikacijski operater Orange je ustvaril prav posebno promocijsko kampanjo za prihajajoče svetovno prvenstvo v ženskem nogometu FIFA 2023, ki se začenja jutri v Avstraliji in na Novi Zelandiji.

Telekomunikacijsko podjetje Orange na prihajajočem svetovnem prvenstvu za ženske v nogometu FIFA 2023 sponzorira francosko reprezentanco, svojo sponzorstvo pa promovira z izjemno zanimivim videoposnetkom, ki naslavlja mizoginijo v nogometu. S pomočjo tehnologije je agencija Publicis Marcel ustvarila kratki film, ki osvetljuje nogometne veščine francoske moške reprezentance na igrišču. Ampak ali jih res?

Prva polovica oglasa prikazuje vrhunce tekme, na kateri so v ospredju francoski zvezdniki, kot so Kylian Mbappé in Antoine Griezmann. Na sredini oglasa se pojavi stavek: “Samo Les Bleus nam lahko ponudijo te občutke … Ampak to niso igralci, ki ste jih pravkar videli.”

Nato se oglas prevrti nazaj in pokaže, da so to pravzaprav posnetki ženske reprezentance in igralk, kot sta Sakine Karchaoui in Selma Bacha. S pomočjo VFX so pri Orange dokazali, da imajo ženske enake nogometne veščine kot moški.

Oglas se konča z sporočilom: “Pri Orangeu podpiramo Les Blues”, nato pa se prikažejo slike igralcev obeh ekip.

Boj proti predsodkom v nogometu

Orange je v izjavi pojasnil, da “se postavlja v bran ženskemu nogometu … z namenom, da spremeni enega od predsodkov, ki pogosto obkrožajo igralke.” Podjetje je dodalo, da nekateri navijači oblikujejo predsodke do ženskega nogometa, čeprav ga nikoli niso gledali.

Po več tednih raziskovanja posnetkov v arhivih Francoske nogometne zveze so ustvarjalci oglasa uspeli uskladiti poteze igralk iz ženske reprezentance s podobnimi potezami igralcev moške reprezentance, da bi prikazali, kako podobne so v resnici njihove sposobnosti.

Kampanja je izšla 28. junija in je ciljala spletne nogometne navdušence v največjih športnih medijih (L’Équipe, beIN Sports, Foot Mercato). Od svoje izdaje je kampanja na YouTube-u pritegnila že več kot 4 milijone ogledov.

Orange je sponzor Francoske nogometne zveze že od leta 2018 in je lani podaljšal svoj 5,7 milijonov dolarjev vreden dogovor za moške in ženske ekipe do leta 2016.

Adweek
Adweek

Sorodni članki

Back to top button