Kulsko

Si že opazil bele embalaže priljubljenih blagovnih znamk? Zakaj gre?

Mercator je v sodelovanju s podjetji Atlantic Grupa, Medex, Fructal in Bambi zagnal projekt bele embalaže, v okviru katerega so izdelke priljubljenih blagovnih znamk preoblekli v spremenjene embalaže. Kot so na današnji predstavitvi poudarili snovalci projekta, je njegov cilj spodbujanje otroške ustvarjalnosti in premislek o trajnosti.

S projektom bele embalaže otroci spoznavajo, da teh ni treba takoj zavreči, ampak da jo lahko ponovno uporabijo in ji dajo nov namen. Prek tega pa se pri otrocih vzpodbuja tudi trajnostno vedenje, so poudarili v Mercatorju. S projektom želijo preveriti, v kolikšni meri so ljudje naklonjeni trajnostnim spremembam, ki se kažejo tudi pri nakupnih odločitvah, in ali je to tudi lahko eden od načinov, kako varovati okolje v smislu zmanjševanja uporabe kemičnih sredstev.

“Cilj je, da bi dokazali, da če nekaj promoviramo na pravi način, bo kupec to prepoznal in ne bo kupoval izdelkov v tradicionalni embalaži,” je povedal predsednik uprave Mercatorja Tomislav Čizmić. Dodal je, da so kupci na nove embalaže odreagirali pozitivno, saj se je prodaja izdelkov povišala. Ob tem je dodal, da si želijo na njihovih prodajnih policah še več podobnih izdelkov.

Poraba barve je nižja za 60 odstotkov in zmanjšuje ogljični odtis

Kot je povedala direktorica Medexa Aleša Mižigoj, je zaradi belih embalaž poraba barve nižja za 60 odstotkov, embalaža je tudi v celoti reciklabilna in prihaja od slovenskega proizvajalca, s čimer se zmanjša ogljični odtis. “Smo na poti merjenja in dejanskega zmanjševanja ogljičnega odtisa. Mislim, da bo v prihodnje to tudi želja potrošnikov,” je dodala.

Posebne izdaje izdelkov v belih embalažah so na voljo v vseh Mercatorjevih trgovinah, v 66 Mercatorjevih supermarketih in hipermarketih pa so še posebej označeni in izpostavljeni. Podrobnejša ocena o tem, kako bodo bele embalaže sprejeli kupci, bo po napovedih Mercatorja znana konec leta.

Pri projektu je sodelovalo tudi več kot tisoč otrok z vse Slovenije, ki so v okviru natečaja ustvarjali nove like Mercatorjeve znamke za otroke Lumpi. Ti liki zdaj krasijo tudi bele embalaže že omenjenih izdelkov.

 

STA
Mercator

Uredništvo DOSTOP.si

Uredništvo portala DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button