Potovanje

Slovenija v kampanji National Geographic vabi na doživetja na prostem

Slovenija je v novi kampanji na kanalih medija National Geographic znova predstavljena kot izjemna destinacija za doživetja na prostem 365 dni na leto. Gre za globalno prepoznano medijsko znamko največjih digitalnih dosegov, poudarja direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

Na STO so pripravo vsebin zaupali ekipi National Geographic Creative Works. Ta je ustvarila multimedijske vsebine, ki prikazujejo Slovenijo kot idealno destinacijo za doživetja na prostem.

Kampanja Slovenia’s Geography of Adventure v ospredje postavlja prav pokrajine in geografijo, ki navdihuje edinstvene avanture, ki jih je moč doživeti v Sloveniji. Vsebine so predstavljene na medijskih kanalih National Geographic. Video prikazuje posnetke kolesarjenja na Koroškem, veslanja po čudoviti Savinji, plezanja v Ospu in Črnem Kalu, smučanja na Voglu in pohodništva na Mangartu.

Za vizualni del zgodbe je poskrbel ameriški fotograf Corey Rich, ki je Slovenijo obiskal februarja in junija letos ter posnel 2,5-minutni video in spremljajoče fotografije. Video in zgodbe gledalca popeljejo skozi naravne lepote tudi manj prepoznanih turističnih destinacij. V videu nastopajo profesionalni in ljubiteljski športniki.

Kampanja razkriva slovenske pokrajine in doživetja

Podporna zgodba Life in nature opisuje tesno vez med Slovenci in njihovimi “pokrajinami avantur”. Med drugim skrb za gozdove in življenje, delo ter doživetja v njih. Članek omenja tudi naravne parke, skrb za ohranjaje zdravih gozdov in pogozdovanje, divjino Kočevskih gozdov, gozdna selfness doživetja v Cerkljanskih gozdovih ter potep nad krošnjami na Rogli. Tretja v sklopu vsebin pa je fotogalerija, ki skozi oči Richa predstavlja posebnosti slovenskih pokrajin, dinamično geografijo in človeka v njej.

Kampanja Slovenia’s Geography of Adventure se odvija v dveh fazah, skupno bo trajala 13 mesecev. Prva faza je novembra in decembra lani med drugim vključevala 30-sekundni oglas Slovenia Highlights, druga faza, ki se je začela konec julija letos, pa prinaša nov video in zgodbe, zbrane na pristajalni strani Slovenia’s Geography of Adventure. Ta je na spletnem mestu National Geographic pripravljena v angleškem, francoskem, italijanskem, nemškem in nizozemskem jeziku.

Kampanja poteka tudi na družbenih omrežjih, ključni trgi so ob Sloveniji še Nemčija, Avstrija, Italija, Francija, Združeno kraljestvo in Nizozemska. Trajala bo do novembra 2022.

STA
Arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button