Izobraževanje

Študentsko marketinško tekmovanje

.

S predstavitvijo izziva se je začela Marketinška dirka 2019.

Na EPF UM se je 22. januarja s predstavitvijo izziva podjetja Energija plus začela študentska Marketinška dirka, tradicionalno tekmovanje za študente, ki ga organizira Katedra za marketing EPF v sodelovanju s Klubom za marketing EPF.

Marketinška dirka je tekmovanje iz znanja marketinga, ki je namenjeno študentom poslovnih smeri, cilj tekmovanja pa je, da študentske ekipe oblikujejo kar najboljše rešitve izziva, ki ga pred njih postavlja partnersko podjetje. Tekmovanje je nastalo kot plod prizadevanj za večjo povezanost študentov z gospodarsko prakso ter obogatitev pridobljenih znanj v okviru študija. Do letošnjega leta je v okviru Marketinške dirke tekmovalo že več kot 150 študentskih ekip, ki so s svojimi znanjem številnim podjetjem pomagale do inovativnih in učinkovitih marketinških rešitev.

Tekmovanje se z vizijo povezovanja študentov z gospodarstvom razvija že več kot 10 let. Dirka študentom omogoča, da spoznajo uspešna slovenska podjetja in sami preizkusijo svoje znanje in veščine pri reševanju aktualnih in relevantnih marketinških izzivov, hkrati pa se s svojimi rešitvami potegujejo tudi za glavno nagrado v vrednosti 2000 evrov, ki jo poklanja letošnji partner tekmovanja, podjetje Energija plus.

Temo tokratnega izziva je predstavila Natalia Varl, direktorica področja prodaje v Energiji plus. O izzivu in sodelovanju s študenti je povedala: »V Energiji plus se že vrsto let na različne načine aktivno povezujemo z mladimi. V veliko veselje nam je, da smo našli skupni izziv tudi z Ekonomsko-poslovno fakulteto, s katero smo v preteklosti že izpeljali nekaj projektov. Menimo, da je izjemno pomembno povezovanje študentov s prakso, saj takšni izzivi prinašajo pozitivne učinke tako mladim kot podjetju. Zagotovo bomo s tem nadaljevali, saj tako izpolnjujemo poslanstvo podjetja. Veselimo se sodelovanja s študenti, pri čemer nas spremlja slovenski pregovor: ‘Ni moder, kdor veliko reči zna, temveč ta, kdor zna, česar mu je treba.’«

Dodatne informacije o tekmovanju, ter tokratnem izzivu so na voljo na spletni strani tekmovanja, Facebook strani www.facebook.com/studentskadirka. Prijave in morebitna dodatna vprašanja pa sprejemamo na naslovu info@marketinskadirka.si.

Na tekmovanje se lahko prijavijo študentske ekipe (največ 5 članov) iz vse Slovenije, prijave pa bodo odprte vse do 2. marca 2019. Ob prijavi, študenti prejmejo tudi več informacij o sami nalogi in poteku dela.

Izkušnje iz prejšnjih let kažejo na porast števila prijavljenih ekip, ki prihajajo iz treh slovenskih Univerz kot tudi nekaterih drugih samostojnih visokošolskih institucij. In čeprav je Marketinška dirka eno prvih tovrstnih tekmovanj v Sloveniji, se tudi dandanes izpostavlja kot eden od najobširnejših izzivov za študente, ob tem pa ohranja svoje vrednote povezovanja, znanja in kreativnosti.

 

https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGUM
https://i0.wp.com/www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPG?w=1220arhiv DOSTOP.si

Tagi

Sorodni članki

Back to top button
Close
Close