23. Prekmurska gibanica
Kulsko

Te že daje spomladanska utrujenost?

Obvladaš študentski tempo življenja ali potrebuješ nekaj pomoči?

Za študente je splošno znano, da imajo zelo »natempirane« in zapolnjene dneve. Razlogov je seveda več. Nekaterim študentom urnike polnijo obveznosti na fakulteti, drugim služba, nekaterim vsakdanja zabava, pri večini pa je kriva mešanica vsega zgoraj naštetega. Zaradi nepravilnega in prenatrpanega življenjskega sloga se začne pojavljati utrujenost, ki je predvsem izrazita v spomladanskem času ali pa med samimi izpitnimi obdobji. Zato je spomladansko obdobje idealni čas, da pripravite svoje telo do tega, da boste lažje premagovali študentski tempo življenja.

Projekt »Aktivna študentska pomlad« ti pomaga premagati utrujenost

Z vsakdanjo telovadbo pripravite sebe in svoje telo, da lažje preživite vsakdanje izzive, da premagate utrujenost.
S fizično aktivnostjo porabimo kalorije in na dolgi rok preprečujemo utrujenost.

Po principu »kar te ne ubije, te naredi močnejšega« deluje tudi naše telo. Z vsakdanjo telovadbo pripravite sebe in svoje telo, da lažje preživite vsakdanje izzive, da premagate utrujenost. Za to ne potrebujemo fitnesa in dragega osebnega trenerja, ampak je dovolj, da se odpravimo na sprehod ali tek po bližnjih mariborskih gričih ali parkih. S fizično aktivnostjo porabimo kalorije (posledično vzdržujemo ali pa zmanjšujemo telesno težo) in pridobivamo potrebno energijo. Veliko vlogo pri tem pa ima tudi prehrana.

V zimskem času je naše telo zaradi vzdrževanja in uravnavanja telesne temperature skladiščilo energijo, kar nas je sililo jesti več ogljikovih hidratov in maščob. Na pomlad pa telo potrebuje predvsem več vitamina C. Zato je zelo primerno, da uživamo več sadja, zelenjave in pa kakšne vitaminsko-mineralne pripravke. Tudi to je ukrep za preprečevanje utrujenosti. Seveda ne smemo pozabiti na zadostno popito količino tekočine. Priporočeno je popiti 2-3 litre vode na dan. Pomembna je predvsem v smislu, ker ima čistilno funkcijo, saj odnaša odpadne snovi, ki nastajajo pri presnovi. Posledično pa tudi telovadba pride do večjega izraza.

Oddelek za socialna in zdravstvena vprašanja študentov ŠOUM vam pokaže kako se izogniti utrujenosti.
Lanskoletni nočni pohod na Kalvarijo.

Da vam vsaj malce pomagamo oz. pokažemo kako se izogniti utrujenosti, vas Oddelek za socialna in zdravstvena vprašanja študentov ŠOUM vabi na nočni pohod na Kalvarijo, na prvega izmed več dogodkov v sklopu projekta »Aktivna študentska pomlad«. Zbrali se bomo v ponedeljek, 15. aprila, ob 19.30, pred Štukom in se podali na »zlovešče štenge« v temi. Za prvih 200 »štengarjev« so pripravljene LED svetilke. Ob povratku pa bo ob vznožju Kalvarije za lažjo regeneracijo na razpolago voda in proteinske ploščice.

 

Jure VERDNIK
 Pexels, arhiv DOSTOP.si

 

Tagi

Uredništvo DOSTOP.si

Administrator portala DOSTOP.si.

Sorodni članki

Back to top button
Close
Close