Okolje

V UKC Maribor nemoteno kljub gradbišču

V Mariboru v ponedeljek začenjajo z gradnjo podvoza pod tiri na Ljubljanski ulici

V Mariboru bodo v ponedeljek začeli z gradnjo podvoza pod železniško progo na Ljubljanski ulici, ki naj bi trajala predvidoma do konca prihodnjega leta. V času gradnje bodo tam zaprte ceste in spremenjene avtobusne proge.

zvajalci bodo v ponedeljek zaprli območje Ljubljanske ceste, uredili obvoze in začeli s pripravljalnimi deli. Od takrat bodo obvozi veljali za motorna vozila, prehod čez železniško progo za pešce in kolesarje pa bo omogočen vse do 1. septembra, ko bodo preusmerjeni na nivojski prehod.

Dela bodo predvidoma potekala 16 mesecev, v tem času pa bo veljala popolna zapora Ljubljanske ulice od križišča z Jezdarsko ulico do križišča z Masarykovo ulico ter popolna zapora priključka z Betnavske ceste na Gorkega ulico.

Gre za odpravo sedanjega nivojskega prehoda Ljubljanske ulice čez regionalno železniško progo Maribor-Prevalje v bližini Magdalenskega parka in Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Maribor, zaradi katerega so morali vozniki pogosto stati pred spuščenimi zapornicami.

Ob tem bodo na novo uredili tamkajšnje železniško postajališče, vzpostavili krožišči na stiku z Ulico Moše Pijada in Masarykovo ulico ter z Jezdarsko ulico in uredili kolesarsko stezo, ki je ločena od vozišča. Na strehi podvoza bosta na obeh straneh železniške proge urejena dva manjša trga, prav tako bo po novem urejen neposreden dostop za pešce in kolesarje od kliničnega centra do nakupovalnega središča Europark.

Projekt vodi ministrstvo za infrastrukturo, kjer so na javno naročilo za izbor izvajalca gradbenih del prejeli tri ponudbe. Izbrali so konzorcij podjetij Pomgrad, GH Holding in SŽ – Železniško gradbeno podjetje Ljubljana s ceno 8,9 milijona evrov, še slab milijon evrov so znašali drugi stroški projekta. 60 odstotkov denarja od skupno torej slab milijon evrov vrednega projekta naj bi prispevala država, ostalo občina.

Predvideni rok izvedbe del je 16 mesecev, a izvajalci predvidevajo, da jim bo uspelo zaključiti delo že prej. Poleg boljše prometne ureditve si v mestu od projekta med drugim obetajo tudi manjšo obremenitev okolja s hrupom motornih vozil in večjo varnost za kolesarje, ki bodo v podvozu ločeni s steno od avtomobilov.

 

https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGSTA
https://i0.wp.com/www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPG?w=780MOM (vir)

Sorodni članki

Back to top button