TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020
Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti.
Aplikacija TikTok odraža okolje, v katerem odraščajo mladi. To je hiper povezan svet, ki je naklonjen spremembam in novim načinom povezovanja preko digitalnih kanalov. Vsaka platforma družbenih medijev teče skozi neprekinjene cikle. Myspace iz leta 2005 je v letu 2008 zamenjal Facebook, le-tega pa nato v letu 2014 Instagram s kratkim vmesnikom Snapchat. V letu 2020 pa je polje za nove strategije oglaševanja in povezovanja prevzel TikTok.
Zabavni kratki videoposnetki
Aplikacija TikTok vas že na začetku pozdravi z vrtincem amaterskih videoposnetkov. Vsebine se navezujejo na različne dogodke, ki jih uporabniki delijo v omrežje. Specifičnost videoposnetkov leži v njihovi dolžini, saj platforma prikazuje predvsem posnetke, ki so dolgi do 15 sekund. Obstaja tudi možnost skupne rabe videoposnetkov v trajanju do ene minute. Vendar pa ne morete deliti besedil, slik ali večjih video datotek, ki ste jih predhodno posneli in shranili na telefon.
Raznolikost vsebin, ki privlači tudi vplivneže
Od leta 2019 je bila aplikacija TikTok prenesena več kot milijardo krat po celem svetu. Ker platforma raste in se razvija, privlači zanimanje tako blagovnih znamk kot znanih osebnosti in vplivnežev. Prednost uporabe platforme je prav v tem, da lahko na njej objavljate katerekoli vsebine, najsi gre za hobije, humor, potovanja, glasbo, fotografijo, ples, fitnes in drugo. Vsaka kategorija je odprta in pridobiva veliko pozornosti. Čeprav se zdi, da je zabava trenutno glavna tema, se istočasno povečuje tudi vsebina na področju izobraževanja, duhovnosti in poslovanja podjetij.
Kje iskati srž popularnosti TikTok-a?
Ko se na trgu pojavi nova aplikacija in začne naraščati njena priljubljenost, je številnim na začetku težje razumeti, zakaj je temu tako. Na primer, Instagram se je nekaj let zdel preprosta aplikacija za filtriranje fotografij. Vendar pa je počasi prerasel v platformo družbenih medijev in blagovnih znamk. Koncept Snapchata je bil na začetku samostojen s svojo aplikacijo. Nato pa je Instagram prevzel idejo in zato zdaj Stories vsebine prevladujejo na platformi.
Platforma TikTok pa svojo priljubljenost pridobiva med velikim številom uporabnikov po celem svetu, ki iščejo nekakšno mikro zabavo in odvrnitev pozornosti za nekaj minut na dan. Med stresnim učenjem ali delom vsak potrebuje nekaj minut sprostitve. TikTok pa te vrzeli zapolni z zabavnimi vsebinami, ki popestrijo dan. Če je videoposnetek zanimiv in privlačen, ga algoritem aplikacije hitro objavi na strani pod razdelkom “Za vas”.