Delo

Triki copywriting-a, ki jih preprosto moraš vedeti

Tekstopisec ali copywriter je oseba, ki se poklicno ukvarja s pisanjem promocijskih besedil in materialov. To delo pa ni vedno najbolj enostavno. Besedilo mora biti namreč za bralca privlačno, zabavno in prepričljivo. To pa je kar velik zalogaj.

Spodaj je nekaj enostavnih nasvetov, ki jih lahko uporabiš pri pisanju. Ne glede na to, ali si v pisanju besedil popolni tujec, ali pa začinjen tekstopisec, naslednji triki preprosto ne gredo iz stila.

Povej bistvo skozi zgodbo

copywriting, Tekstopisec, copywriter, pisanju, pisanje, občinstvo, nasveti,

Nekaj je gotovo in sicer publika se zelo rada odziva na zgodbe. Zgodbe v ljudeh sprožijo domišljijo in vzpostavijo čustvene povezave. Svoj izdelek ali ponudbo skušaj prikazati skozi neko zgodbo in se s tako imenovanim “storytellingom” približaj svojemu občinstvu. Čustvena povezava, ki jo bralec ustvari ob branju tvojega zapisa je definitivno nekaj, kar ne smemo podcenjevati.

Spoznaj svoje občinstvo

Pri pisanju promocijskih pa tudi drugih besedil je zelo pomembno, da veš, kdo je tvoje občinstvo. S tem ko boš vedel, kdo bere tvoje stvaritve, boš lažje presodil, kakšen stil pisanja uporabiti. Zato se le dobro pozanimaj, kdo je tvoj bralec.

Pri pisanju bodi pozitiven

copywriting, Tekstopisec, copywriter, pisanju, pisanje, občinstvo, nasveti,

Pozitivno se s pozitivnim vrača! Tako kot na drugih področjih življenja, tudi pri pisanju ni nič drugače. Vedno torej uporabi pozitiven, aktiven in navdihujoč ton oziroma slog pisanja. Piši o pozitivnih stvareh in prednostih bodisi uporabe izdelka, storitve, ali pa čem drugem. Pozitiven odnos do stvari bo vedno pritegnil več bralcev in jih ne bo pustil razočarane.

Uporabi podatke in metode

Seveda s slednjim ne smeš pretiravati. Ni pa narobe, če dodaš nekaj dobrih dejstev ali pozitivne statistike v svojo zgodbo. Ravno nasprotno – to je praktično recept za zmago. Skupaj s kakšno študijo primera bodo raziskave in statistika pomagali prepričati tvoje bralce v pozitiven odnos o naši temi. Če prodajamo izdelek ali neko storitev, jih bo slednje prepričalo k nakupu, ali pa vsaj upravičilo njihovo željo.

Organiziraj svojo vsebino

copywriting, Tekstopisec, copywriter, pisanju, pisanje, občinstvo, nasveti,

Ne glede na to, kaj je vsebina tvojega besedila pa moraš poskrbeti, da bo vselej pregledna. Bralci morajo sami razbrati, kaj so ključne stvari, ki si jih želel sporočit. Uporabi torej točkovne oznake, podnaslove, podčrtajte pomembne informacije – skratka omogoči bralcem, da bodo zlahka našli želene informacije. Pomembno je tudi, da se izogibaš predolgim odstavkom. Raje oblikujte kratke in jedrnate stavke. Prav tako izpusti neznane in težko razumljive izraze in se raje osredotoči na način pisanja, ki bi ga razumel tudi osnovnošolec.

 

 talentiran.si
Pixabay

Tagi

Uredništvo DOSTOP.si

Administrator portala DOSTOP.si.

Sorodni članki

Back to top button
Close
Close