Kulsko

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne.

Kljub temu, da živimo v dobi digitalizacije, se vse več ljudi vrača nazaj na analogno. Tako je tudi v svetu iger. Namizne igre zopet pridobivajo na pomenu, saj odvračajo stran od ekranov, ponujajo priložnost za povezovanje med ljudmi, spodbujajo kreativnost in pomagajo pri razvoju logičnega razmišljanja.

Podjetje Value Add Games deluje od leta 2017. Ekipo sestavljajo ljudje iz različnih panog in z različnih koncev sveta. Nekateri delajo na sedežu podjetju, z drugimi pa podjetje sodeluje na daljavo. Direktorica podjetja Urška Hartman nam je zaupala, kako so izgledali podjetniški začetki, s katerimi izzivi se srečujejo v zadnjem času in kako izgleda delovanje v tovrstni panogi.

Princip delovanja podjetja

Value Add Games se po eni strani ukvarja z izdelavo lastnih namiznih iger, po drugi strani pa sodeluje z drugimi podjetji in na njihovo željo snuje promocijske in izobraževalne igre z različnimi tematikami. Urška Hartman pravi, da jim izziv predstavlja dejstvo, da v Sloveniji ni profesionalnega kadra s področja snovanja iger, saj nimamo šol, ki bi nudile tovrstno izobrazbo. Pri delu si tako pomagajo s kadrom s Poljske, iz Belgije in drugih držav, kjer tovrstno znanje ponujajo v obliki univerzitetnega znanja.

Tiskanje iger poteka v profesionalnih tovarnah, ki so specializirane za namizne igre. Sicer pa snovanje posamezne igre lahko traja od 1 do 6 mesecev, odvisno od zahtevnosti produkta.

Poljska – država iger

V Sloveniji je industrija družabnih iger vsaj zaenkrat precej slabo razvita. Eden redkih lokalov, v katerem organizirajo igranje družabnih iger, je Dobra poteza, s katerim podjetje med drugim sodeluje. Zanimivo izkušnjo koncepta iger ponuja tudi Escape room, ki je v zadnjih letih požel veliko zanimanja med Slovenci. Tukaj se stvar več ali manj zaključi.

Po drugi strani na Poljskem izobraževanju za razvoj raznovrstnih iger namenjajo študijske smeri na kar 22 fakultetah. Skoraj v vsakem lokalu kot dodatno ponudbo ponujajo možnost igranja namiznih iger.

Družabne igre kot trend

Urška ugotavlja, da se trend vseeno obrača tudi v Sloveniji in v ospredje znova prihajajo analogne stvari; od video iger nazaj h klasičnim namiznim.

“Starši podpirajo to, da se njihovi otroci igrajo igre, ni jim pa všeč, da so to video igre. Družabne igre pa so nekaj, kar vsi spodbujajo. Imajo ta pozitiven predznak.”

Dodana vrednost namiznih iger Value Add Games

Že samo ime podjetja nakazuje na to, da gre za igre, ki ponujajo nekaj več. Urška je razložila, v čem je dodana vrednost namiznih iger v njihovi ponudbi.

“Največkrat gre za izobraževalni vidik in unikatnost. Drug vidik dodane vrednosti je, da s katerimkoli podjetjem sodelujemo, skušamo igre prilagoditi njegovi blagovni znamki oziroma ciljni skupini.”

Urška je povedala, da za podjetja in organizacije izdelujejo igre, ki poudarjajo njihove vrednote. Ne gre zgolj za uporabo že znanih iger, kot je “človek ne jezi se”, na katere bi zgolj dodali logotip posameznega podjetja. Za podjetja snujejo nove inovativne igre, ki še ne obstajajo na trgu. Pri tem se skušajo čim bolj približati željam stranke in v igro vpletejo želeno tematiko.

Aktualne družabne igre

V Sloveniji gre še vedno najbolj v prodajo serija produktov Talking Tom, za katerega je podjetje pridobilo licenco. Kupiti se jih da v vseh večjih trgovinah po Sloveniji.

 

 Mladi podjetnik
 Pexels

Sorodni članki

Back to top button