Delo

Vsebinski marketing – zakaj je pomemben

Ob poplavi oglasov na vseh medijih, smo se ljudje naučili ignorirati večino oglasnih sporočil. Našo pozornost si zasluži le delček tistih, ki so zares izvirni in kreativni.

Samo pomislite, kako uspešna bi bila znamka Apple brez njihovega talenta za pripovedovanje zgodb. In kako bi sploh izgledal božič brez oglasa za Coca Colo?

Vsebina je torej osnova, če želite izstopati med poplavo drugih ponudnikov. Kaj vse še dosežemo z vsebinskim marketingom, pa si preberite v nadaljevanju.

Pomoč strankam in gradnja zaupanja

Vsebinski marketing je marketinška tehnika ustvarjanja in deljenja pomembnih in koristnih vsebin. Vsebinski marketing ne vsiljuje in ne skuša ničesar prodati. Potencialnim kupcem zgolj ponudi informacije in vsebino, ki jih zanima oziroma je za njih pomembna. Z vsebinskim marketingom potencialne kupce pravzaprav izobražujemo. Če nam uspe, da nas kupci nas dobro spoznajo in smo jim všeč, nam bodo tudi zaupali. Zaupanje pa je tisto, ki gradi dobre odnose s strankami in jih vedno znova vrača k vaši blagovni znamki.

Povečanje prisotnosti in poslovna rast

Potencialne stranke ne morejo kupiti vašega izdelka ali storitve, če ne vedo, da ta obstaja. Vsebinsko trženje je zato eden najboljših načinov za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in praktično nujnost, če želite izstopati v poplavi drugih ponudnikov.

Te o vsebinskem marketingu zanima še več? Želiš osvojiti veščine, ki jih potrebuješ za uspešno in učinkovito trženje prek vsebin? Vse to in še več lahko odneseš od poučnih in zanimivih delavnic Nefiks karierne rešitve – Manager družbenih omrežij.

 

 talentiran.si (vir)
 Pixabay

Sorodni članki

Back to top button