Priložnosti

Zelena luč znanju se prižiga in vabi na 17. Marketinški semafor

Največja marketinška konferenca na Štajerskem, ki je znana pod imenom Marketinški semafor, se bo 17. in 18. 3. 2025 ponovno odvijala na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru. Letos bo konferenca potekala kar dva dni, osrednja tema pa bo umetna inteligenca in novi pristopi v marketingu. Vstop na konferenco je brezplačen za vse udeležence.

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se bo dva dni odvijala 17. študentska marketinška konferenca – Marketinški semafor, in sicer 17. ter 18. 3. 2025. Na dvodnevnem dogodku bodo spregovorili strokovnjaki s področja marketinga in managementa.

Za začetek Marketinški kino

V ponedeljek, 17. 3. 2025, bo s pričetkom ob 10. uri potekal Marketinški kino, kjer si bodo obiskovalci lahko ogledali znamenite slovenske in tuje marketinške kampanje. Z izkušnjami podkovan Tine Lugarič, ki je soustanovitelj in kreativni direktor multidisciplinarnega studia Trampolin, bo kampanje komentiral in razložil, zakaj so uspele ali ne. Poskrbljeno bo za vzdušje, ki spominja na prave kinodvorane, zato tudi kokice ne bodo manjkale.

V torek predavanja in okrogle mize

V torek, 18. 3. 2025, se bodo obiskovalci lahko udeležili treh predavanj in okrogle mize. Strokovni gostje bodo iz prve roke povedali, na kakšen način uporabljajo umetno inteligenco pri svojem delu ter kakšne izzive jim to prinaša. Ob 9. uri bo s prvim predavanjem pričela Janja Božič Marolt, ustanoviteljica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana, ki je uspešno mednarodno podjetje, usmerjeno v izvajanje različnih tržnih raziskav. Naslednje predavanje bo vodil Aleš Popič, strokovnjak na področju digitalnega marketinga, ki je trenutno zaposlen kot vodja digitalnih marketinških storitev v podjetju Spar Slovenija. Tretji predavatelj bo Aleš Petejan, direktor marketinga pri družbi Mastercard Slovenija, ki je tudi bivši študent Ekonomsko-poslovne fakultete. Ker tema konference prav tako obsega nove pristope v marketingu, bo okrogla miza posvečena podcastu, ki postaja dandanes vedno bolj popularen. Eden izmed gostov okrogle mize bo Klemen Selakovič, avtor in voditelj podcasta AIDEA.

Marketinški semafor v organizaciji EPF

Marketinški semafor organizira Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete. Marketinški semafor so podprli Erasmus+, KMŠ & Kavarna Pisarna, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Študentski svet EPF, Maribox, Lapizzeta Hoče, Trgovine Jager, ProShow Slovenija, Triglav Lab, Barcaffe, Argeta, Slaščičarna Ilich, Europark, Red Bull, VBO, Stay Vital, e-Študentski servis, Weishaupt, Društvo AED, Podoba, Vinarstvo Škrlec, Jack & Joe, Cvetličarna Studenček.

Na dogodku bo poleg izobraževalnih vsebin poskrbljeno tudi za zabavo, hrano in pijačo. Dodatne informacije o konferenci lahko najdeš na Facebook dogodku 17. Marketinški semafor: Umetna inteligenca v marketingu, ali na našem Instagram profilu, kjer redno objavljamo vse informacije.

Skladno s tradicijo in idejo »študenti za študente« je dogodek odprt za javnost, vstop na konferenco pa prost!

Klub za marketing EPF
Arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button