Glasba

Evrovizija in kandidatke v pretočnih številkah – kako kaže Sloveniji?

Glede na poslušanost na Spotifyju so LPS na zadnjem mestu med tekmovalkami v prvem polfinalu.

Slovensko podjetje za glasbeno analitiko Viberate je pred torkovim polfinalom raziskalo, kako poslušane so posamezne pesmi na Spotifyju. Podatki kažejo zanimive uvide v priljubljenost pesmi v posameznih državah, saj se spletna priljubljenost utegne spremeniti v glasove javnosti.

LPS-ov “Disko” so si uporabniki Spotifyja v analiziranem času zavrteli malce več kot 274 tisočkrat. Njihov video na uradnem YouTube kanalu Evrovizije pa je zbral nekaj manj kot pol milijona ogledov. “Disko” so si največkrat predvajali Španci, Finci, Slovenci, Nizozemci ter Angleži.

 

Po zbranih podatkih spletnih predvajanj so LPS na samem repu prvega polfinala. Med vsemi evrovizijskimi tekmovalkami so LPS na 38. mestu od skupno 41., za njimi se uvrščajo samo še kandidati iz Makedonije, Gruzije in Azerbajdžana.

Na Spotifyju v prvem polfinalu najbolje kaže Nizozemski

Med kandidatkami prvega polfinala, ki jim glede na poslušanost na Spotifyju kaže najbolje, so Nizozemska, Norveška, Ukrajina, Avstrija, Latvija, Portugalska, Litva, Grčija, Albanija ter Moldavija. Za primerjavo – nizozemska kandidatka je zbrala že 11 milijonov predvajanj, kar krepko presega slovenske številke.

Kot zanimivost – prvi polfinalni večer Evrovizije bo žanrsko in jezikovno bolj raznolik kot drugi, saj bomo slišali 10 različnih žanrov, 29 odstotkov pesmi pa bo izvajanih v jeziku države in ne v angleščini. Slovenščina je med njimi.

Zgolj podatki seveda ne morejo zanesljivo napovedati zmagovalca, tako da bo tekmovanje nedvomno poskrbelo za presenečenja.

JR / Viberate
Viberate

Sorodni članki

Back to top button