Tehnologija

Gorenju nagrada Netko za najboljšo spletno trgovino

Gorenje je v kategoriji Naj spletna trgovina prejelo nagrado Netko, ki jo podeljujejo za najboljše spletne strani pod domeno .si.

Na dosežek so zelo ponosni. Verjamejo, da mora vsaka njihova inovacija, tehnologija in storitev stremeti k poenostavljanju, saj tako ljudem prihranijo čas in energijo, Takšna sta tudi njihova nagrajena spletna stran in spletna trgovina si.gorenje.com – enostavna, varna, uporabniku prijazna in hkrati ponujata relevantne vsebine ter inovativne produkte.

S prenovljeno spletno stranjo do večje prodaje & nove platforme za pametne povezljive aparate

V Hisense Gorenje Europe so si v okviru nove digitalne poslovne strategije kot enega izmed pomembnejših ciljev zastavili tudi povišanje prodaje preko lastnih spletnih platform. Po besedah direktorice marketinga, Alenke Potočnik Anžič, jim je to tudi uspelo: “Z novo prenovljeno spletno stranjo in trgovino Gorenje Slovenija nam je to že v času epidemije več kot odlično uspevalo in uspešno nadaljujemo s tem dobrim trendom tudi danes.” Vodja oddelka digitalizacije, Vladimir Nardin, dodaja: “Z novimi spletnimi stranmi in digitalnimi storitvami smo obenem pripravili tudi novo platformo za pametne aparate.

Uporabniki si lahko zdaj na spletni strani ustvarijo uporabniški račun. Račun omogoča boljšo komunikacijo in dostop do bolj relevantnih, personaliziranih vsebin. Registrirajo lahko tudi svoje aparate, s čimer jim je poenostavljen dostop do servisne podpore. Na voljo imajo čarovnika za preprostejšo uporabo aparatov, virtualnega asistenta, recepte, prilagojene funkcionalnostim aparata … S temi novimi digitalnimi rešitvami, integriranimi v spletne strani, želijo v Gorenju izboljšati uporabniško izkušnjo. Od raziskovanja in uporabe aparatov do servisne podpore in komunikacije med uporabniki.

115 spletnih strani za 7 blagovnih znamk na 90 trgih

Prenovljena spletna stran Gorenje Slovenija je implementirana na novi SAP-Hybris platformi. Je del digitalnega sistema za podporo vsekanalski uporabniški izkušnji. Izkušnja zajema interakcije z uporabniki preko spletnih strani in družbenih omrežij,  mobilnih aplikacij, pogovornih vmesnikov in pametnih aparatov. Trenutno sistem zajema 115 spletnih strani za 7 blagovnih znamk skupine Gorenje na preko 90 trgih, migracija na novo platformo pa je tudi za druge države že v polnem teku.

Spletna stran je plod odličnega sodelovanja med oddelki Hisense Gorenje EU (oddelek digitalizacije, IT-ja, marketinga, raziskav in razvoja,  servisa in produktnega vodenja, Gorenje Slovenija) in zunanjimi parterji.

 

 Gorenje
 Gorenje

Sorodni članki

Back to top button