Potovanje

Ljudje si v 2022 želijo potovati in so na to pripravljeni

Podjetje American Express je objavilo svoje poročilo o svetovnih potovalnih trendih, ki kaže, da ljudje pričakujejo več potovanj kot lani in nameravajo leta 2022 za potovanja porabiti enako ali več denarja v primerjavi z običajnim letom pred pandemijo.

Poročilo o svetovnih potovalnih trendih (American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report) temelji na podatkih iz ZDA, Avstralije, Kanade, Mehike, Japonske, Indije in Združenega kraljestva. Razkriva, da potrošniki potujejo, da bi videli ljudi in kraje, ki jih imajo radi, praznovali pomembne življenjske dogodke, se odpravili na potovanja, ki jih imajo na svojem seznamu želja, se udeležili dogodkov v živo ter si prizadevali za boljše počutje.

V četrtem četrtletju leta 2021 so se globalne rezervacije s strani članov kluba imetnikov kartice American Express, opravljene prek storitve American Express Travel, v primerjavi z letom 2019 povečale za 24 odstotkov, v letu 2022 pa so se še okrepile.

“Zaradi pandemije smo vsi, tudi turisti, na novo ocenili, kaj nam je resnično pomembno,” je dejala Audrey Hendley, predsednica družbe American Express Travel. “Poročilo o svetovnih potovalnih trendih kaže, da turisti nadomeščajo izgubljeni čas in premišljujejo o tem, s kom potujejo, katere kraje obiskujejo, katere blagovne znamke podpirajo in kako zapravljajo svoj denar, saj se potovalna industrija premika naprej.”

Želja po potovanju je velika

Najpomembnejši izsledki poročila American Express o svetovnih potovalnih trendih za leto 2022 so med drugim:

  • Svet je pripravljen potovati. 74 odstotkov vprašanih se strinja, da so pripravljeni rezervirati potovanje za leto 2022, tudi če ga bodo morali pozneje odpovedati ali spremeniti rezervacijo. Takšnih odgovorov je več kot lani, ko jih je bilo 56 odstotkov.
  • Izdatki za potovanja presegajo raven pred pandemijo. 86 odstotkov potrošnikov pričakuje, da bodo leta 2022 za potovanja porabili enako ali več v primerjavi z običajnim letom pred pandemijo.
  • Turisti želijo potovati pogosteje. 62 odstotkov anketirancev namerava leta 2022 oditi na 2 do 4 potovanja, 76 odstotkov anketirancev pa se strinja, da nameravajo leta 2022 več potovati z družino kot leta 2021.
  • Turisti iščejo blagovne znamke, ki dajejo prednost podpori lokalnim skupnostim. 81 odstotkov anketirancev želi obiskati destinacije, kjer lahko izkusijo lokalno kulturo, in želijo, da se denar, ki ga porabijo med potovanjem, vrne v lokalno skupnost.
  • Sanjske destinacije postajajo resničnost. 55% anketirancev želi letos rezervirati enkratne počitnice; to še posebej velja za milenijce (67 %) in generacijo Z (65 %).
  • Z vrnitvijo zabav se vračajo tudi potovanja, povezana z dogodki. 56% anketirancev je izjavilo, da lani niso potovali zaradi odsotnosti večjih zabavnih dogodkov in festivalov, letos pa se nameravajo vrniti na tovrstne dogodke.

Potovalni zagon med turisti še naprej narašča, zato American Express Travel ponuja ekskluziven dostop do edinstvenih aranžmajev in ugodnosti ter dostop do najboljšega znanja v svojem razredu prek potovalnih svetovalcev American Express, ki članom kluba imetnikov Amex kartice pomagajo pri vseh vrstah potovanj. Celotno poročilo o svetovnih potovalnih trendih (American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report) je na voljo tukaj.

O-STA
Arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button