Kmalu prvi celostni učbenik za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku
Slovensko društvo za odnose z javnostmi letos praznuje 30 let obstoja, obletnico pa bodo zaznamovali tudi z izdajo prvega celostnega učbenika za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku. Gre za prevod monografije Odnosi s javnošču Ane Tkalac Verčič z zagrebške univerze.

Kot so sporočili iz društva, avtorica Ana Tkalac Verčič v knjigi podrobno predstavi teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi. Ob njih pa spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipičnih področjih komunikatorske prakse. Ta so odnosi z mediji, z internimi javnostmi, s potrošniki, lokalnimi skupnostmi, komuniciranje v kriznih situacijah, na spletu itd.
Praktični del knjige je v celoti lokaliziran. V njem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi. To celostno ponazarja razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse, so zapisali.
Knjiga bo v sozaložništvu fakultete za družbene vede izšla junija.
Za prevod, posodobitev izvirnega besedila in dopolnitev s primeri iz slovenske prakse sta poskrbela Nada Serajnik Sraka in Pedja Ašanin Gole. Strokovni pregled pa je opravil Dejan Verčič.
Monografija, ki bo izšla v drugi polovici junija, je odlična podlaga za visokošolski študij odnosov z javnostmi. Obenem pa zaradi praktičnih primerov in nasvetov tudi nepogrešljiv vodnik za praktike odnosov z javnostmi, poudarjajo v društvu.