Medijski dan 2023 je v ospredje postavil kreativnost
Leto je naokoli in študenti medijskih komunikacij so se znova zbrali na Medijskem dnevu. Letošnja tema je v ospredje postavila kreativnost.
Kreativnost kot gonilo medijskega sveta se je glasila letošnja tema Medijskega dneva, ki ga na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko vsako leto organizira Inštitut za medijske komunikacje. Za študente, za profesorje in seveda za vse, ki se dobro počutija za, pred in ob kameri.
Ali je res vredno?
Medijski dan je pod svoje okrilje vzel bodoče medijce in jim predstavil trenutne medijce. Seveda govorimo o ljudeh, ki so v medijskem svetu aktivni že nekaj časa in pripravljeni svoje znanje deliti naprej.
Tako je Medijski dan 2023 otvoril Zoran Gabrijan, kreativni direktor in partner agencije Futura. Dolgo časa je kot novinar in medijski ustvarjalec deloval sam, dokler nadzora ni prevzela kreativna žilica. Tokrat je s študenti spregovoril o bogatem svetu, ki ga ponuja oglaševanje. Podal je realen vpogled v delo v oglaševalski agenciji kot je Futura. Čeprav se ob odmevnih oglaševalskih kampanjah kot je tista za Lesnino (Välkommen hem) ali pa za zmeraj inovativno Poli zdi, kot da je njihovo delo snovanje mega kreativnih in izjemno uspešnih kampanj, je priznal, da to sestavlja le dobrih 10 odstotkov njihovega dela. Vse ostalo pa počneš, ker pač moraš.
Noben šef ne mara, da se mu smejiš
Tadej Toš je nastopil kot naslednji in čisto po svoje, čisto v svojem stilu in čisto po ptujsko spregovoril z bodočimi ustvarjalci medijskega sveta. Pri tem je svoje mesto pod soncem dobil tudi ChatGPT, saj je napovedal, da je bil Tadej Toš, ponosni Ptujčan, rojen v Slovenj Gradcu in odraščal v Celju. Je pa zadel, da je lokalno poznana oseba, kar Toš priznava, da je že nekaj. Opozarja pa, da obstaja ena stvar, ki je chat boti nikoli ne bodo mogli zamenjati, ko bodo pisali šale: dobra volja.
Kako je snemati Ligo prvakov?
Tudi popoldanski program je ponujal številne pestre vsebine, ki so študentom nudile odlično odskočno desko v svet medijev. Blaž Verhnjak, kreativni direktor agencije 72andSunny in bivši študent medijskih komunikacij, je skozi oglaševalsko kampanjo, ki so jo z agencijo ustvarili za Binance, pri tem pa sodelovali z Ronaldom, predstavil 10 korakov, kako izboljšati svojo kreativo. Nasledil ga je Tim Cof, ki pa je podrobneje predstavil delo mobilne televizijske produkcije ali kako je, če snemaš največji dogodek na svetu – Ligo prvakov.
Za zaključek (in sprostitev) pa so sledile tudi projekcije študentskih izdelkov. Med njimi si je bilo mogoče ogledati tudi dokumentarec o skupini DEMM, ki ga je posnel Dostopovec Dejan Zvonar, ter ponovno projekcijo študentskega kratkega igranega filma Čakalnica.
Marina BAJIĆ
Marcel VRBNJAK