Glasba

Na ameriški Evroviziji je zmagala k-pop pevka AleXa

K-pop pevka iz Oklahome AleXa je postala zmagovalka prvega ameriškega popevkarskega tekmovanja po vzoru Evrovizije American Song Contest. Tekmovanje je trajalo osem tednov in se je končalo v ponedeljek z velikim finalom, na katerem je tekmovalo deset finalistov od skupaj 56 tekmovalcev, to je posameznikov in skupin.

AleXa je zmagala med 56 tekmovalci

Vsaka od 50 zveznih držav je dobila pravico do enega udeleženca, pet pa jih je prišlo iz odvisnih ozemelj in prestolnice Washington. AleXa je šla skozi pet kvalifikacijskih krogov, dva polfinala in nato še ponedeljkovo finale. Tekmovanje sta povezovala legenda hip hopa Snoop Dogg in pevka Kelly Clarkson.

Potem ko je žirija razdelila svoje točke, je bil v vodstvu Allen Stone iz države Washington s pesmijo A Little Bit of Both, nakar pa so glasovi publike zmago prisodili AleXi in njeni pesmi Wonderland. Stone je na koncu padel na peto mesto, kjer je bila pred glasovi publike AleXa.

Največji preboj je uspel Rykeryju Lynchu iz Kolorada, ki je bil po glasovih žirije na zadnjem desetem mestu, nato pa ga je publika zavihtela na drugo mesto.

AleXa, ki spremlja Evrovizijo, je kasneje izjavila, da je po glasovih žirije vedela, da še ni konec, čeprav pa zmage ni pričakovala. “Malce sem bila nervozna, ampak ker vem, kako deluje sistem točkovanja, sem držala mamo in očeta za roke v skupni molitvi, da se mi uresničijo sanje. Na srečo so se in sem zmagala,” je izjavila.

Kaskaderski odrski šov je prepričal gledalce

Izvajalka popularne glasbe z izvorom v Koreji je svojo pesem Wonderland na tekmovanju zapela trikrat. Najprej v prvi epizodi, nato v polfinalu in na koncu še v finalu. Njena točka ni bila le glasbena, ampak tudi kaskaderska, saj je v okviru nastopa padala z vrha stopnišča, pa tudi visela v zraku na stolu.

Poleg slave si je z zmago prislužila tudi nastop na podelitvi glasbenih nagrad Billboard Music Awards, ki bo v nedeljo, 15. maja. Radijska postaja iHeartRadio pa bo njeno pesem vrtela najmanj do konca poletja.

Eden od producentov ameriške evrovizijske različice je Christer Björkman, ki je dolgo časa vodil švedske delegacije na Evroviziji in pripravljal švedske predizbore.

Po tekmovanju je izjavil, da je ponosen na doseženo, ki je izpolnilo vsa njegova pričakovanja, razen morda glede gledanosti, ki ni bila tako velika kot je pri Evroviziji. Vendar pa je menil, da bo v prihodnje boljše, saj naj bi bilo v ZDA potrebnega nekaj časa, da se ljudje navadijo na takšne novosti.

Televizija NBC ni imela pretiranega uspeha glede gledanosti. Premierno oddajo si je marca ogledalo 2,9 milijona ljudi, gledanost epizode 25. aprila pa je padla na 1,4 milijona. Za finale podatkov še ni. Evrovizijo si je na primer lani ogledalo 183 milijonov ljudi.

STA
Facebook

Sorodni članki

Back to top button