KulskoNovice

Petra Parovel o SWY: pravičnost, realnost, transparentnost

Vsi poznamo Petro Parovel, priljubljeno influencerko, mamo, sodelavko, fitneserko in seveda ustanoviteljico enega izmed bolj popularnih brendov športnih oblačil SWY. Kako pa jo je pot sploh pripeljala do tako velikega uspeha? Vse se je začelo z ljubeznijo do športa, zdaj pa je na točki, ko je končno pripravljena izjaviti besede "I made it". K njenemu uspehu so pripomogli vztrajnost, delo in širok community, ki ga ceni z vsem srcem.

Včeraj je na Ekonomsko-poslovni fakulteti Maribor potekalo predavanje na temo digitalnega marketinga: Z digitalnim marketingom do uspeha. Gostja je bila ustanoviteljica ene izmed najpopularnejših znamk športnih oblačil v Sloveniji Petra Parovel, ki se je med najboljšimi znašla ravno zaradi svojih odličnih marketinških sposobnosti.

Petra Parovel zase ne meni, da je vplivnica, saj se ji zdi, da ima sama beseda negativen prizvok. Raje si reče, da je dekle, ki je nekoč imelo sanje. Sanjala je o tem, da bi ustvarila nekaj svojega, nekaj novega in nekaj, kar ji bo v ponos. Na včerajšnjem predavanju je povedala, da je bilo njeno gonilo ravno to, da mnogi njenim sanjam niso verjeli.

Začela je na Instagramu, kjer je, še preden je podjetje SWY sploh obstajalo, začela graditi svojo skupnost. V glavi so se ji nenehno porajale ideje o tem, kako bi lahko stopila na stopničke. Tako je čez čas nastal prvi vadbeni program. Takrat je razmišljala tudi o tem, kaj bi si mogoče pred leti želela videti sama, ko je bila še študentka in dijakinja. Želela je ustvariti nekaj, kar bo dostopno vsem.

Nato se je leta 2020 oblikoval SWY brand in želje so končno postale resničnost. Pred njo pa je stala pomembna naloga: kako vse obljube, ki jih je dala sebi, tudi izpolniti.

Petra je med drugim razložila tudi pomen dobrega marketinga: izstopanje in edinstvenost.

“Vem kaj je poslovni plan, ampak ga nikoli nisem imela”

Da se je SWY razvil do stopnje, kjer je danes, je trajalo nekaj časa. Pričelo se je planiranje za marketing, ki bo slonel na osebnosti in obrazu ter transparentnosti. Petra je pojasnila, da ji je uspeh omogočil stik s sledilci, poskušala pa je graditi tudi zaupanje.

Petra in njenih prvih nekaj sodelavk so nenehno razmišljale, kako spodbuditi priljubljenost SWY-a. Našle so rešitev: organski marketing, ki spodbuja in dvigne znamko. Iz dneva v dan se je večala količina naročil in sledilcev, s tem pa tudi potreba po novih idejah. Poleg organskosti in transparentnosti se je v ospredje postavilo še sporočilo Starts With You.

“Starts With You predstavlja ravno to, kar pomeni – prične se s teboj. Če si želiš spremembe, jo moraš ustvariti sam, ni pomembno, za kakšno spremembo gre.”

Ko delaš nekaj, to delaj s srcem

Petra ponosno pove, da ve, zakaj počne to, kar počne. “Ko imaš community, ti ljudje sledijo, mnogi to, kar ponujaš, tudi potrebujejo. Včasih daš več in dobiš manj, ampak community to vidi.” Povedala je tudi, da je z aplikacijo beSWY njena znamka pogosto na slabšem, vendar omogoči sledilcem, da si privoščijo nekaj, kar si drugače ne bi.

“Nespečnost, utrujenost, izčrpanost so stvari, ki jih nikoli ni prikazanih.” Tega se zavedamo vsi, za vsakim zaslonom je oseba, obraz, ki nikoli ni enak, kot ga vidimo na zaslonu. Res pa je, da Petra Parovel o vseh teh izkušnjah govori odprto, saj se zaveda, da si skupnost želi ravno to – videti njen pravi obraz.

Iva KNEZ
Iva KNEZ

Iva Knez

Novinarka

Sorodni članki

Back to top button