Potovanje

Promocijska kampanja lepot Slovenije na BBC

Od 10. septembra do 10. novembra bo potekala promocijska kampanja, ki jo v sodelovanju z BBC Global News pripravlja Slovenska turistična organizacija (STO). Predstavitveni spoti se bodo vrteli tako na televiziji, kot tudi na spletni strani BBC.com.

Slovenska turistična organizacija (STO) v sklopu letošnje digitalne kampanje sodeluje tudi z BBC Global News. Skupaj so začeli dvomesečno kampanjo za oglaševanje Slovenije na BBC. Za kampanjo je produkcijska ekipa BBC StoryWorks ustvarila štiri spote, ki se bodo predvajali na televiziji. Spoti bodo izpostavljeni tudi na strani BBC.com.

Promocijska kampanja bo z več kot 19 milijonov oglasov osredotočena na ZDA, Kanado in Evropo.

Oglaševanje poteka od 10. septembra do 10. novembra. V dveh mesecih se bo na trgih ZDA, Kanade in Evrope prikazalo več kot 19 milijonov spletnih oglasov, od tega jih bo 14,2 milijona vodilo na stran BBC. Ostali bodo vodili na portal slovenia.info oz. na podstrani alpska, mediteranska in kraška ter termalno-panonska destinacija in Ljubljana z osrednjo Slovenijo.

Direktorica STO Maja Pak izpostavlja, da s to kampanjo nadaljujejo intenzivno promocijo Slovenije prek največjih in najbolj verodostojnih globalnih medijev. Video vsebina, ki izstopa tako po produkciji, kot tudi vsebini, predstavlja kako edinstvena, zelena, gastronomsko in kulturno bogata je naša dežela.

Oglasi se bodo prav zato prikazovali tudi na podstraneh BBC Travel, BBC Culture in GoodFood.com, saj bodo na ta način nagovorili tiste ciljne skupine, ki bi jih obisk Slovenije skozi vse leto še posebej navdušil.

Digitalno oglaševanje bo potekalo tudi prek družbenih profilov BBC StoryWorks, kjer pričakujejo doseg skoraj milijon uporabnikov.

 

 STA
 Pixabay

Sorodni članki

Back to top button