Kako “dejta” generacija Z? Tinderjevo poročilo leta 2022
Ko gre za zmenkarije in iskanje ljubezni, je generacija Z precej edinstvena. Ljudje nam gredo zlahka na živce, pred pošiljanjem prvega sporočila na Tinderju se posvetujemo s prijatelji, pogosto pa se tudi zatekamo k čudnim trikom privlačnosti, ki jih običajno poberemo na TikToku. Preveri še nekaj ostalih značilnosti dejtanja Gen Z-jevcev.

Kot generacija, ki jo je vzgajal internet, je generacija Z drugačna po mnogih stvareh, tudi po tem, kako se loteva zmenkarij. In tako kot Spotify vsako leto izda Spotify Wrapped (povzetek preteklega leta), tako je o dejtanju leta 2022 poročilo izdal tudi Tinder.
Priljubljena aplikacija za spletne zmenkarije je izvedla raziskavo oz. analizo mladih uporabnikov. Ti so bili stari med 18 in 24 let. In kaj so nekateri izmed osrednjih zaključkov?
“Situationship” oz. razmerje nekje v sivi coni je dejansko stanje razmerja
Vsi, ki ste ujeti med priložnostnimi zmenki in popolnim razmerjem, ste dobili potrditev večjo, kot kdaj poprej. Glede na Tinder je prišlo do 49-odstotnega povečanja uporabnikov, ki so v svojo biografijo dodali besedno zvezo »situationship«. Poleg tega so zmenkarji generacije Z za Tinder povedali, da so jim takšna razmerja v sivi coni zelo ljuba za razvoj nadaljnjega odnosa.

Generacija Z si želi vznemirljivih (in treznih) zmenkov
Predstavniki generacije Z filmskim večerom in romantičnim večerjam mahajo v slovo ter pozdravljajo bolj razburljive možnosti. V poročilu so ugotovili, da so mladi bolj nagnjeni k načrtovanju edinstvenih in zabavnih zmenkov – zlasti tistih z zabavnimi aktivnostmi. Na vrhu seznama so bili pohodi, bowling, pikniki in sprehodi. Klasični zmenek z večerjo se je uvrstil šele na deveto mesto in na dnu lestvice premagal samo mini golf. Podobno so med gen Z-jevci dandanes priljubljene ustvarjalne aktivnosti, kot so taborjenje, preizkušanje novih stvari in obisk ponudnikov ulične hrane.
Istočasno kot večerje so oblika zmenkarjenja preteklosti tudi pijače oz. obiski lokalov. Več kot 25 % anketiranih je izjavilo, da na zmenkih v primerjavi z lanskim letom pijejo manj, pri opisovanju svojih pivskih navad pa je kar 72 % anketirancev označilo, da ne pijejo ali da pijejo le občasno.

Mladim je mar za družbene probleme in horoskop
Raziskava je pokazala, da je 75 % samskih iskalo partnerja, ki je “spoštljiv ali zainteresiran v družbena vprašanja”, in da so se zanimanja za “aktivizem” in “pravice volivcev” pojavila na profilih v 84 % oziroma 37 %. Poleg tega se je generacija Z leta 2022 med zmenkarjenjem ozirala k zvezdam. Med vsemi oznakami, ki jih uporabniki lahko dodajo svojemu profilu, so bila najbolj priljubljena zvezdna znamenja. Kot zanimivost – na Tinderju je največ levov, škorpijonov in rakov.
In še – kateri so najbolj priljubljeni emojiji?
Preveri še nekaj najbolj priljubljenih emojijev, ki so se v letu 2022 začeli pojavljati najštevilčnejše:
- ?️
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
- ?
DOSTOP.si / SV
Unsplash