Potovanje

Rad potuješ? Odgovori na vprašanja o potovanjih in prejmi bon

Ali meniš, da si odprt za druge kulture? Se počutiš udobno v državi, kjer se govori tuji jezik? Kolikokrat si bi na drugi celini? Reši raziskavo, odgovori na vprašanja o potovanjih in prejmi bon.

Mladinska potovanja so za razliko od tipičnih počitnic motivirana z več dejavniki. Lahko gre za željo po spoznavanju drugih kultur in pridobivanju edinstvenih življenjskih izkušenj ter priložnosti za formalno in priložnostno učenje iz drugih držav, vključno z izobraževanjem ali delom v tujini.

V preteklih letih so bile med mladimi najbolj priljubljene destinacije ZDA, Španija, Francija, Italija, Združeno kraljestvo, Nemčija, Nizozemska, Avstralija, Tajska in Avstrija.

Zanimivo je, da mladi popotniki na svojih potovanjih ostanejo dlje (povprečno 53 dni) in na potovanjih v povprečju porabijo več denarja. Njihova potovanja tako vplivajo na velikost in vzorce globalnega razvoja turizma. Mladi popotniki s tem oblikujejo svoje prihodnje vzorce potovanj, ki pogosto temeljijo na njihovih predhodnjih potovalnih.

Tudi internet je pomembno orodje pri načrtovanju potovanj. Uporablja se predvsem za referenčne in družabne vsebine (ocene, uvrstitve, deljenje, priporočila) ter za načrtovanje potovanj (raziskave destinacij). Mladi so vedno pobudniki sprememb ter inovacij – in potovalna industrija pri tem ni izjema. Mladi razmišljajo izven okvirjev, premikajo meje in eksperimentirajo z novim, zato v obdobju izzivov za potovalno industrijo potovanja mladih ne predstavljajo le pomembnega tržnega segmenta, ampak tudi pomemben vir za inovacije in spremembe.

Pa ti? Že načrtuješ svoje naslednje potovanje? Kam se odpravljaš?

Pri EUCS (European Union citizen survey 2022) so pripravili 4. evropsko raziskavo o preferencah v turizmu. Odgovori na 20 vprašanj, deli svoje mnenje in prejmi bon za 3 dni brezplačne namestitve za 2 osebi v 500 hotelih v Evropi – ki ga lahko izkoristiš v 12 mesecih.

Povezava do ankete.

Mlad.si
Arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button