Youtube Shorts se po priljubljenosti nevarno približuje TikToku
Spletna platforma YouTube je sporočila, da njeno storitev za deljenje kratkih videoposnetkov Shorts mesečno uporablja že več kot 1,5 milijarde ljudi, s čimer je postala resen tekmec priljubljenega kitajskega družbenega omrežja TikTok. Ta je konec lanskega leta razkril, da je naštel prek milijardo uporabnikov.
Aplikacijo za deljenje kratkih videoposnetkov sta po nepričakovanem uspehu TikToka uvedla tako YouTube, ki je v lasti ameriškega tehnološkega velikana Alphabet, kot Meta, ki je lastnik družbenega omrežja Facebook.
YouTube Shorts je začel delovati pred manj kot dvema letoma, zdaj pa ima že več kot 1,5 milijarde prijavljenih uporabnikov, je povedal Neal Mohan iz YouTuba.
YouTube je sicer lani vzpostavil 100 milijonov dolarjev vreden sklad za nagrajevanje ustvarjalcev, katerih posnetki privabijo največ občinstva. Uporabil je tudi oglaševalske veščine Alphabetovega spletnega velikana Google, in sicer na način, da lahko ustvarjalci z vsebinami na platformi ustvarijo prihodke.
TikTok, ki je v lasti kitajskega podjetja ByteDance, je medtem v začetku tega leta uporabnikom omogočil nalaganje nekoliko daljših videoposnetkov. Omejitev dolžine se je s treh minut povečala na 10 minut.
Sicer pa YouTube, Meta in TikTok tekmujejo pri privabljanju spletnih vplivnežev, ki preko aplikacij ustvarjajo prihodke bodisi prek naročnin bodisi prek udeležbe pri prihodkih od oglasov.
Nekaj kratkih videev Youtube Shorts si lahko ogledaš tudi na našem Youtube kanalu.
STA
Arhiv DOSTOP.si