Šport

Hisense in Paris Saint-Germain sklenila globalno partnerstvo

Hisense, vodilno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov, je postalo najnovejši globalni sponzor mednarodno priznanega francoskega nogometnega kluba Paris Saint-Germain.

S sklenjenim partnerstvom bodo pri Hisense še bolj poudarili svoje poslanstvo, da nogometnim navijačem po vsem svetu izboljšajo gledalske izkušnje. V sodelovanju z nogometnim klubom Paris Saint-Germain bodo tako strastnim navijačem po vsem svetu predstavljali širok spekter svojih izdelkov. Predstavljali jih bodo množici športnih navdušencev na pariškem stadionu Parc des Princes. Preko spletnega oddajanja in digitalnih kanalov ter družbenih medijev pa tudi ostalim navijačem širom sveta. Poleg tega bodo francoskemu nogometnemu klubu zagotovili širok nabor svojih inovativnih produktov, ki jim bodo olajšali delo na različnih lokacijah. Med njimi je tudi nov center za usposabljanje.

Partnerstvo pozdravlja tudi Franjo Bobinac, podpredsednik za globalni marketing, Hisense International, ki poudarja moč športa pri grajenju blagovne znamke podjetja. Dodaja, da se tudi Hisense zelo dobro zaveda pomembne strateške vloge, ki jo ima šport pri grajenju in utrjevanju lastne blagovne znamke.

Sklenjeno partnerstvo temelji na zavezanosti podjetja športu, ki jo dosega preko številnih sponzorstev večjih športnih dogodkov po vsem svetu. Med ta spadajo svetovno prvenstvo v nogometu FIFA 2018, evropsko prvenstvo v nogometu UEFA EURO 2016, dirke Red Bull Formula 1 in Odprto prvenstvo Avstralije (Australia Open). Sponzorstvo tako poudarja prisotnost podjetja Hisense na svetovnem prizorišču, ki svoje izdelke izvaža v preko 160 držav in regij. Paris Saint-Germain in Hisense sta med vodilnimi na področju inovacij v zadnjih letih. S ciljem pripeljati kakovostno zabavo v domove ljudi, pa sta blagovni znamki s sklenitvijo globalnega partnerstva zdaj združili svoje moči.

 

 PK / IPPR
Hisense

Sorodni članki

Back to top button