Najboljši podkasti s področja trženja
Bodi na tekočem s svetom trženja.
Želiš biti na tekočem z novicami, intervjuji in nasveti s področja trženja, vendar nimaš časa, da bi vse to prebrali? Podkasti so odlična rešitev za usvajanje znanja med vožnjo z avtomobilom, na poti na faks, med ukvarjanjem s športom ali ob kaki drugi aktivnosti.
Ker pa se vsak dan pojavijo novi in novi podkasti z različnih področij, tudi marketinga, je težko izbrati najkvalitetnejše in najzanimivejše. Na spletni strani Campaign Monitor so tako pripravili seznam 11 zanimivih podkastov.
1. #AskGaryVee
Gary Vaynerchuk, avtor, govorec in lastnik večmilijonske marketinške agencije VaynerMedia, v svojem podkastu odgovarja na vprašanja svojih sledilcev o trženju, družabnih omrežjih in splošnih podjetniških temah. Če iščeš intenzivnega, iskrenega in strokovno podkovanega voditelja brez dlake na jeziku, je Gary prava izbira zate.
2. Call To Action
Podkast podjetja Unbounce se posveča umetnosti in znanosti digitalnega trženja, saj pokriva raznolike teme, od strategije, načrtovanja in izvedbe do optimizacije itd. Vsako sredo se oddaji pridruži nov gost, ki spregovori o aktualnih trendih na svojem področju in s poslušalci deli uporabne nasvete, ki jih lahko nemudoma vključijo v svoje poslovanje.
3. Copyblogger.FM
25- do 30-minutni marketinški podkast, ki ga vodi Sonia Simone iz podjetja Copyblogger, poteka v obliki tedenskih krajših intervjujev z najvidnejšimi strokovnjaki iz sveta digitalnega trženja. Gosti v intervjujih govorijo o pisanju besedil, trženju prek elektronske pošte in mnogih drugih temah.
4. Marketing Over Coffee
Če iščeš sproščen pogovorni podkast, si na pravem mestu. John J. Wall, vodja trženja v podjetju EventHero, in Christopher Penn, soustanovitelj podjetja Podcamp, se v tem tedenskem podkastu z gosti pogovarjata o najboljših marketinških tehnikah in strategijah za doseganje rast – kar iz kavarne v bližini Bostona.
5. 5 Minute Marketing
Če je tvoj urnik tako zaseden, da si ne moreš privoščiti poslušanja polurnega podkasta, preizkusi ta 5-minutni podkast z Brianom Moranom. Lastniki večmilijonskih zagonskih podjetij svojim poslušalcem predstavlja kratke vsebine s področja trženja, s pomočjo katerih lahko hitro usvojiš nove taktike, primerne za takojšnjo uporabo. Pri tem pa ne boš izgubljal časa za poslušanje dolgih intervjujev.
6. The Sophisticated Marketer’s Podcast
Jason Miller se v podkastu, ki ga podpira LinkedIn, brez odvečnega balasta osredotoča na aktualne trende in pomembne tematike. Nove epizode podkasta so poslušalcem na voljo dvakrat na mesec. Ostani na tekočem z inovativnimi trendi in najnovejšimi taktikami!
7. The Marketing Companion
Tržnika Mark Schaefer in Tom Webster objavita dve novi epizodi podkasta na mesec. V vsaki oddaji odgovarjata na pogosta vprašanja v zvezi s trženjem in predstavljata pereče tematike in izzive, s katerimi se vsakodnevno soočajo vodilni kadri v podjetjih.
8. This Old Marketing Podcast
Ta 60-minutni podkast, ki nastaja pod okriljem inštituta Content Marketing Institute, vodita Joe Pulizzi in Robert Rose. Podkast se osredotoča predvsem na moč pripovedovanja zgodb, pokriva pa različna področja, povezana z modernim trženjem, od novic o digitalnem marketingu do uporabnih primerov kampanj iz resničnega življenja.