IzobraževanjeŽivljenjski slog

Pomen osebne blagovne znamke

Kako pomembna je osebna blagovna znamka, kadar iščemo zaposlitev?

Si kdaj pomislili, da blagovne znamke niso samo okoli nas, temveč smo pravzaprav vsi blagovne znamke? »Prodajamo« se različnim skupinam ljudi in si gradimo svojo javno podobo, ki postaja vse bolj pomembna?

Strokovnjak za znamčenje David Brier, ki kot govorec prihaja na letošnjo konferenco SEMPL, pravi, da bo to, kar smo, vedno večje od tega, kar počnemo. Javna podoba človeka je pomembna predvsem pri nekaterih večjih korakih v življenju. Naj bo to sprejem v določene izobraževalne ustanove, še bolj pa je to pomembno pri iskanju zaposlitve. Bodi prepričan, da bodo tvoji potencialni delodajalci preverili tudi tvoje profile v družbenih medijih, pa čeprav se ti zdijo morda nekaj osebnega.

 

Družbeni mediji kažejo našo javno podobo

Zato je dobro, da si vzameš nekaj časa in pregledaš svoje javne profile. Izbriši objave ali fotografije, ki se ti zdijo neprimerne za v javnost. Predvsem če si v fazi iskanja nove zaposlitve, je vredno čas posvetiti »čiščenju« profilov na družbenih omrežjih.

Še preden spišeš prijavo za delovno mesto, si vzemi nekaj časa in premisli, kdo si. Kako bi se opisal v zgolj treh besedah? Kaj so tvoje odlike, za kaj se zavzemaš? Velikokrat sami sebe tako poznamo, da niti ne opazimo naših pravih vrlin, zato je pomembno, da izločiš tisto, zaradi česar izstopaš in si drugačen od drugih. Tisto, zaradi česar si »Coca-Cola« na trgu vseh drugih osvežilnih pijač.

 

Svojo zgodbo povej sam

David Brier še poudarja, da če ne boš sam zgradil svoje zgodbe, jo bodo zgradili drugi. Zato ne pusti, da tvojo zgodbo pripovedujejo drugi. Osebna znamka ni nekaj, kar bi lahko nastalo čez noč. To je proces, ki zahteva predanost. Osebna znamka tudi ni nekaj, kar ustvarimo danes in se z njo več ne ukvarjamo. Razvija se skupaj z nami, spreminja se s pomembnimi prelomnicami v naših življenjih.

Morda se ti zdi, da to ni zate, a verjemi, da je še kako pomembno. Tako kot police v trgovinah je zasičen tudi trg dela. Če želiš izstopati in si izboriti mesto, ki si ga želiš, pomisli nase kot na blagovno znamko. Zakaj bi sami sebe vzeli »s police«? Vlagaj vase in zgradi svojo osebno znamko.

 

Obišči SEMPL

Konferenca SEMPL v sodelovanju s podjetjem Spar Slovenija omogoča vsem mladim, ki so rojeni po 29 novembru 1992, da se konference udeležijo brezplačno. Več informacij o t.i. »Young guns« propustnici najdeš na festivalski spletni strani.

 

https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGDOSTOP.si, SEMPL
https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGsplet (vir)

Sorodni članki

Back to top button