S knjigo do uspeha v podjetništvu
Preverjene knjige s področja podjetništva in vodenja.
Da se ne bi izgubili v poplavi literature s podjetniško in vodstveno tematiko, vam predstavljamo izbor preverjenih knjig. V njih bodo uporabne informacije za vse, ki se v podjetništvo šele podajajo, ali pa na tem področju delujejo že dlje časa.
Se podajaš v podjetniške vode in rabiš kak nasvet?
Power up: How smart women win in the new economy, Magdalena Yesil
Magdalena Yesil se je v Združene države Amerike preselila leta 1976 z le 43 dolarji v žepu. Danes pa je znana kot prva investitorka zelo uspešnega multimilijarderskega podjetja Salesforce. Skozi knjigo spodbuja predvsem ženske, da prevzamejo nadzor nad svojim življenjem in si ustvarijo karierno pot, ki si jo želijo.
The Innovator’s Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail, Clayton M. Christensen
Gre za eno najbolj znanih knjig na področju inovacij in posla, vendar je vredno, da se jo izpostavi še enkrat. Govori o tem, kako kljub dobrim odločitvam podjetja lahko izgubijo vodilni položaj ali celo propadejo, saj jih prehitijo tekmeci. Kakšni so razlogi za to?
Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose, Tony Hsieh
Tony Hsieh je Američan, ki je ustanovil spletno trgovino s čevlji in oblačili Zappos. Z bralci deli lekcije, do katerih se je dokopal na podjetniški poti. V knjigi opisuje, kako je za uspeh izjemnega pomena kultura v podjetju. Skozi svojo izkušnjo je prišel do zaključka, da je osredotočanje na dobrobit ljudi okoli sebe ključnega pomena za uspešno poslovno pot. S tem, ko vodje pomagajo svojim zaposlenim rasti tako osebnostno kot poslovno, dosežejo uspeh svojega podjetja.
What They Don’t Teach You at Harvard Business School: Notes from a Street-smart Executive, Mark McCormack
Mark McCormack je eden najuspešnejših podjetnikov v ameriškem poslovnem okolju. V knjigi podaja znanja za managerje, ki jih ne dobite v šolah. Osredotoča se na tematike kot so prodaja, pogajanja, upravljanje s časom, spoznavanje sebe, prepoznavanje namenov drugih, sklepanje poslov, vodenje sestankov. Tako bralca opremi s številnimi uporabnimi znanji na področju podjetništva in vodenja.
The Art of Innovation: Lessons in Creativity from IDEO, America’s Leading Design Firm, Tom Kelley
Avtor verjame, da je kreativen prav vsak od nas. Ključnega pomena je znati prebuditi kreativnost v sebi. To je mogoče s posebnim postopkom, ki je opisan v knjigi. Na tak način lahko pridemo do številnih idej, ki nam olajšajo tako zasebno kot poslovno življenje. Glede na to, da je inovativnost zelo pomembna, če se podajate v podjetništvo ali tam že delujete, gre vsekakor za knjigo, vredno branja.
The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers, Ben Horowitz
Najbolj učinkovita metoda učenja je z zgledom. Ta knjiga vam ponuja prav to. Predstavi konkretne situacije, s katerimi se srečujejo podjetniki in rešitve zanje. Poda vam napotke, ki vam bodo prav prišli pri vodenju podjetja, upravljanju z zaposlenimi in spopadanju z različnimi izzivi, ki se v tem procesu pojavijo.
Eleven Rings: The Soul of Success, Phil Jackson
Za uspešno delovanje podjetja so ključni ljudje, ki so v njem zaposleni. Vodenje je umetnost. S pravim načinom vodenja boste dosegli, da bo vaša ekipa dosegala kar najboljše rezultate.
Shoe Dog: A Memoir by the Creator of Nike, Phil Knight
Avtobiografija ustanovitelja podjetja Nike podaja veliko zanimivih informacij v zvezi s podjetjem. Kako je prišlo do same ideje? Kako se je Knight loteval začetkov poslovanja? Kako je reševal težave, ki so mu prišle na pot? Knjiga je tudi dober vpogled v njegov način razmišljanja in je zelo navdihujoča.
Made in America, Sam Walton
Walton je ustanovitelj zelo uspešnega podjetja Walmart. Kljub temu, da so se v času poslovanja podjetja na trgu pojavili številni tekmeci, ga to ni nikoli ustavilo. Prav tako nikoli ni prišel do točke, ko bi bil s podjetjem povsem zadovoljen. Vedno je namreč želel doseči več in vpeljati nove in nove izboljšave. Tako je podjetje nenehno rastlo.
Give and Take: Why Helping Others Drives Our Success, Adam Grant
Leta in leta je veljalo prepričanje, da so podjetniki samotni jezdeci. Da bi dosegli uspeh, morajo najti svojo strast, trdo delati ter imeti talent in nekaj sreče. Vendar pa se podoba sveta dramatično spreminja in uspeh posameznika je čedalje bolj odvisen od tega, kako uspešen je ta v interakciji z drugimi ljudmi.
The 22 Immutable Laws of Marketing, Al Ries and Jack Trout
Avtorja knjige pravita, da lahko nekdo izdela še tako popolno letalo, vendar to ne bo nikoli poletelo, če pri izdelavi niso bili upoštevani zakoni fizike oziroma gravitacije. Pravita, da je enako s podjetji. Podjetje ima lahko še tako dober produkt, ampak če marketing okoli njega ni dobro zasnovan, do uspeha ne bo prišlo. Podajata 22 pravil, s katerimi boste lažje razumeli delovanje sodobnega marketinga.
Great by Choice: Uncertainty, Chaos, and Luck-Why Some Thrive Despite Them All, Jim Collins
Jim je napisal že več znanih podjetniških knjig. V knjigi »Great by choice« podaja konkretne primere velikih in uspešnih podjetij. Osredotoča se na tiste odločitve vodstva, ki so v največji meri pripomogle k doseganju uspeha in ohranjanju vodilnega položaja takih podjetij.