Spotify odslej tudi s podcasti
Spotify s prevzemoma skozi velika vrata na področje podcastov

Švedski upravljalec spletne glasbene storitve Spotify je najavil prevzema, s katerima se bo zavihtel med vodilne igralce na področju vse bolj priljubljenih spletnih avdio vsebin oziroma podcastov.
Vodilni ponudnik pretočne glasbe na svetu bo v prihodnje poleg glasbenih datotek svojim naročnikom prek spleta ponujal tudi bogato zbirko podcastov, s čimer želi postati vodilni igralec na področju spletnih avdio vsebin nasploh.
Pri Spotify so se odločili za nakup ameriških podjetij Gimlet Media in Anchor, ki se obe ukvarjata s podcasti.
Odločili so se namreč za prevzem podjetij Gimlet Media in Anchor, ki se ukvarjata s podcasti.
Leta 2014 ustanovljeni Gimlet je uveljavljen ustvarjalec podcastov, medtem ko je leto kasneje ustanovljeni Anchor platforma za ustvarjanje, distribucijo in monetizacijo podcastov. Švedsko podjetje je sicer v svoji ponudbi že imelo podcaste, med drugim oddaje igralke Amy Schumer in raperja Joeja Buddna.
Spotify je ob sredini objavi četrtletnih poslovnih rezultatov še razkril, da je konec leta 2018 imel 96 milijonov naročnikov na njihovo plačljivo različico storitve, kar je 36 odstotkov več kot pred letom dni. Upoštevajoč uporabnike brezplačne različice, ki vključuje oglase, pa Spotify po lastnih navedbah beleži 207 milijonov na mesečni ravni aktivnih uporabnikov.
STA
splet (vir)