FotoKulskoKulturaVideo

Študenti znamo ceniti kvalitetno vino

Ob vodeni degustaciji 5 vzorcev smo spoznavali, na kaj moramo biti pozorni pri vinu.

Kultura pitja vina je močno ukoreninjena v naši družbi in študenti pri tem niso nobena izjema. Ravno obratno. V študentskih vrstah je žlahtna kapljica še kako cenjena.

Oddelek za interesne dejavnosti študentov ŠOUM je v ponedeljek zvečer na Štuku priredil že dobro poznan dogodek pod naslovom Drinkologija, ki je namenjen predvsem vzgajanju kulture pitja, v tem primeru – vina. Vodena degustacija vinskih vzorcev je ena izmed aktivnosti, načrtovanih v času okoli Martinovega, ki se zaključujejo v torek s tradicionalnim Študentskim Martinovanjem na Štuku. Veliko povpraševanje po kartah za degustacijo je pokazalo, da med študenti ljubiteljev vina ne manjka.

Degustacijo vinskih vzorcev je vodila Nina Blagovič, predstavnica vinske kleti Puklavec Family Wines, ki so poznani predvsem po vinih blagovne znamke Jeruzalem Ormož. Ponašajo pa se tudi z nazivom vinarja leta, ki se vsako leto podeljuje na ocenjevanju Vino Slovenija v Gornji Radgoni. Uvodni vzorec, ki je napolnil kozarce obiskovalcev je bil Sauvignon in sivi pinot. Gre za suho, belo vino iz dveh dobro poznanih sort vinske trte, primerno za aperitiv.

Naslednji je bil na vrsti Šipon, še eno suho, belo vino, ki ga je vodja degustacije pospremila s priljubljeno anekdoto o njegovem poimenovanju. Izviralo naj bi iz časov Napoleona, ko so skozi regijo prišli francoski vojaki in vinu namenili komentar »c’est bon«, ki v prevodu pomeni »dobro je«, zveni pa kot šipon. Sledil je Sivi pinot iz Zlate linije. Ponovno suho, belo vino zlatorumene barve, ki ima intenzivnejši okus in je odličen spremljevalec k hrani. Ponaša pa se tudi nekoliko višjim odstotkom alkohola od predhodnih vzorcev.

Degustirani vinski vzorci so prišli iz ormoške kleti. |
Degustacijo je vodila Nina Blagovič iz Puklavec Family Wines. |
Obiskovalci so pokazali, da znajo ceniti kvalitetno vino. |  
Nekaj srečnih udeleženk je ob koncu prejelo darilno steklenico vina. |

    Ker naj bi bila suha, bela vina bolj namenjena moškim, je bilo naslednje vino izrazito »žensko«. Muškat ottonel je sladko, belo vino, ki že z etiketo roza barve opozarja, da cilja predvsem na žensko populacijo. Sprva so ga zgolj izvažali na tuje trge, zaradi velike priljubljenosti pa je sedaj na voljo tudi v trgovinah pri nas. Zaključek degustacije je pripadel Penini Rose, nežnemu, polsuhemu, penečemu vinu lososove barve in prijetnega okusa. Prav s takšnim vinom naj bi francoske ženske pospremile zajtrk in tako dan začele sveže in dobro razpoložene.

    Obiskovalci so uživali v dobrih vinih, druženju in prijetnem vzdušju, ki je z vsakim naslednjim vzorcem postajalo vse bolj prešerno. Nedvomno pa so obogatili svoje znanje o tej žlahtni pijači in tako utrdili vinsko kulturo v študentskih vrstah, o kateri je tudi vodja degustacije povedala, da se dobro razvija. Organizatorji so za vsakega udeleženca pripravili praktično darilce, in sicer odpirač za vino. Predstavnica ormoške kleti pa je podarila nekaj steklenic vina, ki je bilo sprejeto z velikim navdušenjem.

     

    https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGVid JERČIČ
    https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGVid JERČIČ
    https://www.dostop.si/Slikevsebina/fotograf.JPGNejc VEHOVEC

     

    Sorodni članki

    Back to top button