Glasba

V podjetju Viberate razvili analitično orodje za glasbeno industrijo

V ljubljanskem podjetju Viberate, kjer razvijajo tehnološko platformo in analitične storitve za glasbenike, so zaključili razvoj celovitega analitičnega orodja. Ta po njihovih navedbah glasbenim izvajalcem ponuja priložnost za uspeh tudi v času pandemije covida-19, ki je močno omejila festivalsko in koncertno dejavnost.

V Viberatu poudarjajo, da je glasbeni sektor ena od panog, ki jih je trenutna globalna pandemija najbolj prizadela. Odpadli so namreč številni festivali in koncerti, omejene so tudi nekatere druge z glasbenim ustvarjanjem povezane dejavnosti.

Večina dejavnosti se je tako preselila na splet, okrepila se je vloga digitalnih medijev in pretočnih vsebin. To pa v Viberatu vidijo kot vodo na svoj na mlin. V zadnjih petih letih so namreč vzpostavili najbolj izčrpno in organizirano podatkovno bazo glasbenikov, prizorišč in dogodkov na svetu.

V družbi tako predstavljajo novo analitično orodje. To spremlja kako glasbeniki in drugi glasbeni profesionalci gradijo svoje kariere in sprejemajo odločitve.

Viberatova analitika glasbenike razvršča po žanrih in državah. Poleg tega meri njihovo spletno priljubljenost in beleži aktivnosti na priljubljenih spletnih platformah, kot so Youtube, Spotify, Instagram in Shazam.

Glasbeniki in glasbeni profesionalci imajo tako natančen pregled nad najuspešnejšimi pesmimi in videoposnetki. Obenem pa lahko vidijo, iz katerih držav in celo mest prihaja največ njihovih oboževalcev. Orodje je namenjeno tudi založnikom, ki želijo meriti uspeh svojih varovancev in obenem iščejo nove talente.

“Na trgu obstaja manj kot deset podjetij, ki se ukvarjajo z glasbeno analitiko, vendar pa nobeno ne nudi tako celostne in tehnično dovršene storitve kot jo imamo mi,” je prepričan direktor Viberata Matej Gregorčič. Ta je projekt zagnal skupaj z znanim slovenskim didžejem in producentom Urošem Umekom.

Analitsko rešitev so po Gregorčičevih besedah preizkusili pri treh največjih in najbolj vplivnih založbah, ki skupaj pokrivajo večino svetovne glasbene produkcije. Govora je o Universal, Sony in Warner. “Naša analitika omogoča vsem enake možnosti za uspeh v glasbi,” je prepričan prvi mož Viberata. Gregorčič to vidi tudi kot enega od načinov za spremembe v “okostenelem” glasbenem sektorju.

 

 STA
Pixabay

Sorodni članki

Back to top button