Zabava

Kako preživeti divjo noč, ko začneš čutiti prve znake starosti

Potrdil si udeležbo na več zabavah v istem večeru, ven se odpravljaš s skupino posebej divjih prijateljev ali pa se ti obeta zelo divja noč med rjuhami. Kako vse to preživeti, če se ti že ob devetih zvečer zeha, najprijetnejša misel pa je misel na domačo posteljo?

.

Nočni izhodi so za nekatere bolj naporni kot za druge. Hitro lahko postaneš zdolgočasen ali utrujen. Do tega lahko vodi tudi to, če se nekoliko preveč zagreto lotiš pitja alkohola. Če ti sodiš v to skupino, ki se v večernih urah poistoveti s svojo babico, lahko uporabiš nekaj trikov, kako dolgo noč lažje preživeti. Ti nasveti ti lahko pridejo prav ob posebnih priložnostih, ko večernega dogajanja res ne želiš zamuditi.

Izogibaj se alkoholu

Alkohol na živčni sistem deluje pomirjevalno, kar vodi v občutek zaspanosti. Če želiš zdržati vse do konca zabave, enkrat poskusi noč preživeti brez pitja alkohola. Če si v pravi družbi, se zagotovo lahko zabavaš tudi trezen. Vsekakor pa se boš nočnega dogajanja naslednje jutro tako boljše spomnil.

Ne pozabi piti vode

Če se vseeno odločiš, da se alkoholu ne boš odrekel, poskrbi, da med vsako pijačo spiješ kozarec vode. Alkohol je diuretik, zaradi česar moraš večkrat na malo potrebo. To lahko vodi v dehidracijo, čemur se lahko izogneš s sprotnim pitjem vode. Hkrati pa se boš lahko dlje zabaval, saj ne boš prehitro podlegel alkoholni omami.

Dobra izbira so tudi pijače z nižjo vsebnostjo alkohola. Te lahko počasi srkaš in ostaneš bolj pozoren in trezen (ali prijetno pijan), kot če bi pil kaj močnejšega.

Pred izhodom ne pozabi jesti

Hrana je dobra podlaga alkoholu. Če začneš piti s polnim želodcem, ne boš tako hitro pijan, maček pa bo zjutraj milejši kot sicer. Če začneš zaspanost čutiti sredi nočnega dogajanja, se ne obotavljaj in predlagaj nočni prigrizek. Le-ta bo upočasnil potovanje alkohola po tvojem krvnem obtoku, hkrati pa kalorično bogat obrok poskrbi za dozo energije.

Nočni izhodi, zabava, alkohol, zaspanost, nočni prigrizek, power nap
Visoko kaloričen obrok pred pitjem poskrbi za kasnejšo pijanost in milejšega mačka.

Naroči kaj kofeinskega

Če meniš, da potrebuješ nekaj energijske spodbude, si lahko pomagaš s kofeinom. Nihče ne bo vedel, da namesto rum-kole piješ navadno kokakolo. Bodi pa pozoren, da s kofeinom ne pretiravaš. Priporočen dnevni vnos je okoli 400 miligramov – štiri skodelice kave.

Privošči si kratki “power nap”

Če veš, da je pred tabo dolga noč, si lahko pred izhodom privoščiš kratek dremež. S tridesetimi minutami spanja na hitro napolniš svojo energijo in poskrbiš, da kasneje ne boš zaspal na šanku.

Nočni izhodi, zabava, alkohol, zaspanost, nočni prigrizek, power nap
Pred nočnim izhodom si privošči 20-30 minut spanca.

Premisli, kaj ti zabava sploh pomeni

Če te zabave ne osrečujejo ali v njih ne uživaš, se ne počuti, kot da se jih moraš udeleževati samo zato, ker to pričakujejo prijatelji. Če ne želiš hrupne noči, si vzemi čas zase in odpovej načrte. Nikomur vsak dan ne ustreza biti obkrožen z gručo glasnih ljudi. S prijatelji se vedno lahko zabavaš tudi v bolj umirjenem okolju, brez skrbi o tem, kako preživeti divjo noč.

 

DOSTOP.si / SV
Unsplash

Tagi

Uredništvo DOSTOP.si

Administrator portala DOSTOP.si.

Sorodni članki

Back to top button
Close
Close