Maribor is the future
Razvijmo stabilno lokalno strukturo v Mariboru.
Društvo Hiša!, Center plesa, Društvo za razvoj filmske kulture, Zavod za inovativnost in podjetništvo, Turistično društvo Maribor in Medijsko društvo Plankton so združili moči in za Mariborčane pripravili nov projekt.
Na podlagi pridobljenih finančnih sredstev se je s 1. oktobrom 2018 oblikovala nova delovna skupina, ki bo v Mariboru razvijala stabilno lokalno strukturo, z namenom, da bo le-ta pripomogla k bolj povezanim vsebinam v kulturi in turizmu v mestu ter skupnemu oblikovanju novih vsebin kreativnega turizma, posledično pa k boljši promociji navedenih vsebin.
Društvo Hiša! je kot prijavitelj projekta skupaj s petimi projektnimi partnerji prijavila financiranje projekta Povezovanje, razvoj, fundraising in trženje razpršenih akterjev in vsebin v kulturi in turizmu v Mariboru z okolico – »Maribor is the Future
Projekt »Maribor is the Future!« tako povezuje lokalne kulturno-turistične akterje, ki verjamejo v potenciale našega mesta, se vseskozi trudijo delovati inovativno in kreativno ter delujejo v smeri razvoja in oživljanja Maribora, saj imajo to mesto preprosto radi. Skozi projekt bodo povezovali parcialno delujoče akterje in razpršene vsebine v kulturi in turizmu v Mariboru in okolici, razvijali nove skupne produkte, predstavljali vsebine na skupni digitalni platformi ter skrbeli za pospešeno skupno trženje in fundraising za vsebine. Združili bodo veščine in znanja izkušenih organizacij in posameznikov, ter tako izjemno pozitivno prispevali k razvoju v projekt vključenih partnerjev, kot tudi širše lokalne scene.
V 15 mesecih trajanja projekta želijo:
- vzpostaviti polje komunikacije med kulturo in turizmom na lokalni ravni;
- vzpostaviti mrežo partnerjev in pridruženih partnerjev;
- vzpostaviti digitalno platformo;
- vzpostaviti skupno trženje in promocijo;
- vzpostaviti skupen fundraising;
- izvajati in se udeleževati coachingov in izobraževanj na teme fundraising, trženje, upravljanje mrež, razvoj inovativnih produktov ipd.;
- razviti nove skupne produkte;
- izvajati redna srečanja in delavnice lokalnih akterjev v kulturi in turizmu;
- izvajati postopke za pridobitev naziva standarda kakovosti za NVOje.
Vsa nova delovna mesta bodo trajnostno naravnana, saj bodo prispevala k razvoju posamezne partnerske organizacije, zagotavljala bodo nov prihodek iz naslova trženja, povezovanja in fundraisinga ter vnašala nova znanja v lokalno sceno.
S tem primerom dobre prakse v povezovanju med kulturo in turizmom bo Maribor postal mesto prihodnosti, mesto, po katerem se lahko zgledujejo tudi ostala evropska mesta.
Društvo Hiša!
arhiv DOSTOP.si