Disney ima skupno več naročnikov na svoje storitve kot Netflix
Ameriški zabaviščni velikan Disney je v drugem četrtletju letošnjega leta v primerjavi z enakim četrtletjem lani povečal čisti dobiček in prihodke. Ustvaril je 1,41 milijarde dolarjev čistega dobička, prihodki pa so od drugega četrtletja lani narasli s 17,05 na 21,5 milijarde dolarjev.
Disney je v minulem četrtletju povečal število naročnikov na storitev predvajanja spletnih vsebin Disney+ na 152,1 milijona. To je kar 31 odstotkov več kot lani. Skupaj s Hulujem in ESPN ima Disney tako več kot 221 milijonov naročnikov na storitve predvajanj spletnih vsebin, kar je več, kot jih ima pionir na tem področju Netflix (220 milijonov).
Disney+, Hulu in ESPN so skupaj sicer v drugem četrtletju letos ustvarili 1,1 milijarde dolarjev čiste izgube, ker so se povečali stroški produkcije. Ne glede na to, pa je rast števila naročnikov dobra novica za industrijo potem, ko je Netflix poročal o izgubi naročnikov.
Disney+ bo od 8. decembra dražji. Za vsebine z oglasi bo na mesec treba odšteti po 8 dolarjev, kolikor so sedaj stale vsebine brez oglasov. Zanje bo treba plačati 11 dolarjev.
Večji dobiček Disneyja pa je bil v največji meri posledica krepkega skoka obiskov zabaviščnih parkov, križarjenj in dejavnosti, ki se nanašajo na turizem. V svojih parkih so namreč uvedli tudi dve novi digitalni zadevi Genie+ in Lightning Lane, ki igrata vlogo vodičev. V Disneylandu so nazaj tudi karakterji iz risank v živo, večerne prireditve in drugo, česar med pandemijo ni bilo.
STA
Arhiv DOSTOP.si