Izobraževanje

Medijski dan 2019 – Vemo, kdo je na drugi strani?

Na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko so v organizaciji tamkajšnjega Inštituta za medijske komunikacije pripravili Medijski dan 2019 z naslovom Vemo, kdo je na drugi strani?

Rdeča nit prireditve Medijski dan 2019, je bila namenjena študentom, profesorjem, splošni javnosti in tudi študentom drugih fakultet, sta bili sodelovanje in spremljanje izzivov, ki jih ponuja dinamični medijski trg.

Rdeča nit prireditve so bili izzivi dinamičnega medijskega trga.

Predstojnica inštituta za medijske komunikacije izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer je poudarila, da želijo z dogodkom predstaviti tisto, kar počnejo oziroma ustvarjajo njihovi študentje. Tako na medijskem kot vizualnem področju. Hkrati jih tovrstni dogodki omogočajo, da se spoznajo s predstavniki medijske industrije, ki jim pokažejo aktualne smernice medijske in oglaševalske industrije.

​Kot prva je občinstvo nagovorila Suzana Lovec. Urednica televizijske hiše Pop TV, je govorila o medijskih trendih in izzivih sodobnega uporabnika. Poudarila je, kako pomembno je, da ne podležejo všečnim instant zadevam, ampak da se držijo tega, da postavljajo stvari v kontekst in ohranjajo raziskovalno novinarstvo.

Natalija Gorščak, direktorica TV SLO, je skušala predstaviti prednosti in omejitve javne televizije. Spregovorila je o uporabi spletnih platform za približanje vsebin javne televizije mlajšemu občinstvu.

Na okrogli mizi predstavnikov medijskih hiš so govorili o izzivih in prihodnosti medijskega prostora in tistih, ki na medijski trg šele vstopajo.

V popoldanskem delu so se posvetili vizualni komunikaciji in kreativi. Nagovoril jih je tudi Sašo Petek, kreativni direktor Agencije 101. Spregovoril je o hitrem in generalnem pregledu ključnih stvari, ki so se spremenile v sodobni komunikaciji.

 

 UM
 arhiv DOSTOP.si

Sorodni članki

Back to top button